Hoe laat 's ochtend in de huiskamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vanes, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    He meiden,

Ik ben even benieuwd....

Ons meisje is werkelijk een schatje maar ik vind het 's ochtends zo vroeg. :(
    De laatste tijd wordt ze al om 6 uur wakker en wil dan eten. Prima, als ze honger heeft mag dat natuurlijk ook. Ik dacht als de kleintjes hebben gedronken kan je ze daarna nog even weg leggen voor een slaapje...
    Nou mooi niet! Wat ik ook doe ze moet en zou naar beneden!

Daar zit ik dan zooooo vroeg in de huiskamer! :(
    Natuurlijk kan ze dan rond 9 uur weer naar bed, maar dan ben ik al zo wakker dat ik niet meer kan slapen, maar wel heel de dag verrot ben.

Hebben jullie dat ook? ;)

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja hoor heel normaal :)
    kinderen zijn vaak vroeg.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij ons, ging het tot een maand of 5 1/2 goed, maar nu helaas ook niet meer. Dus de enige tip, die ik kan geven is op tijd naar bed. In het weekend heb ik op zaterdag uitslaapdag en de andere dag mijn vriend. Zodat we even bij kunnen slapen.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Als mijn dochtertje wakker word krijgt ze in ons bed een fles en kijken we samen nog even tv en even stoeien. Zo kan ik toch nog even bijkomen in mijn bed.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier was het ovorheen ook 6 uur en dan sliep ze ook neit meer. Maar inmiddels is het ook wel eens half 7/7uur.
    Dus het wordt al beter. En het is hier nooit eerder dan een uur of 10 voor ze nog een slaapje doet.

6. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jahoor, hier nog een die soms al om half zes beneden zit! Mijn zoontje is ongeveer 2 uur wakker en ik kan hem dan wel weer in bed leggen na zn flesje maar dat pikt hij niet hoor :) Dus ga ik daarna zelf eten terwijl hij in de box speelt en daarna gaan we naar boven voor zn badje. Daarna weer lekker zn bedje in.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.052
    113
    Hier ook hoor, ook al is het inmiddels gelukkig vaak tegen half 7, dat vind ik al wat makkelijker. Eerst was het standaard half 6.

Mijn zoontje wil ook pas 2 uur na die tijd weer gaan slapen. Ik heb op zaterdag uitslaapdag en mijn vriend op zondag.

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier ook altijd 6:00/ 6:30 uur. Ze gaat wel om 7 uur in de avond slapen we proberen haar weleens wat later naar bed te doen ofzo maar het lukt gewoon niet. Vind het veder niet erg ik zorg altijd dat ik gelijk aan de slag ga ben ik gelijk wakker en ik ga ook op tijd naar bed.

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Julia komt ook klokslag 6u, maar tot nu toe doet ze daarna nog wel een slaapje. Ik geef haar de fles op haar kamertje en rond half 7 ligt ze dan weer in bed. Vaak hoor ik haar nog een half uurtje spelen, maar daarna slaapt ze 9 van de 10 keer een klein slaapje (3kwartier). Even na 8u haal ik haar meestal uit bed en tot die tijd kan ik dus nog een beetje doezelen want echt slapen lukt mij dan niet meer. Zelfs als mijn man de eerste voeding doet, kan ik niet echt doorslapen tot een uur of 8.

10. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier wordt meneer meestal pas rond half 8 - 8 uur wakker, luxe dus. Wij doen niet aan uitlslaapdagen, rond 8 uur - half 9 krijgt hij z'n eerste fles beneden in de huiskamer, dan lekker spelen en knuffelen en vervolgens gaat hij rond 10 uur weer naar bed voor slaapje 1 (hij doet 3 slaapjes op een dag).

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Jeetje dan ben ik ook gezegend hier.
    Meestal wordt ze rond 9 uur wakker ligt er ook aan hoe laat ze naar bed gaat savonds.

Alleen slaapt ze nog maar 1x overdag als ik mazzel heb 2 uur achter elkaar.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb dan evenveel geluk als jij :) Ana-Lucia slaapt meestal tot een uur of acht, maar dan haal ik haar uit haar bedje en leg haar dan bij mij in bed om te drinken, zo valt ze weer in slaap tot een uur of negen-tien. Overdag doet ze nog een slaapje van anderhalf uur of zo.

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi slaapt ook lekker tot een uur of 8.. heerlijk vind ik het.. Ik haal haar uit bed en dan gaan we eerst nog even lekker op ons bed spelen, knuffelen en meestal zijn we rond half 9 / 9 uur wel beneden..

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna slaapt nu tot ong. 7 uur. De laatste weken geeft mijn man dan meestal een fles. Maar iets voor achten heeft ze het echt voor gezien en huilt/dwingt net zolang tot ze naar beneden mag.
    's Middags doet ze af en toe nog een dutje van 1,5 uur.

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Komt heel bekend voor, wij gaan dan ook 's avonds vroeg naar bed om het vol te houden!

gr

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh wat heb ik tot nu toe dan nog een vreselijke mazzel! Mijn kleine man slaapt van 22:00 's avonds tot ongeveer 08:30 vervolgens van 09:30 tot 12:00 ongeveer dan van 13:30 tot 14:45 en dan van 16:30 tot 17:30 en dan van 19:00 tot 21:00. Hij slaapt dus nog steeds tussen iedere voeding in en hij is nu om half negen wakker. Dat was 10:00, hij sliep van 22:00 tot 10:00 maar ik denk dat hij, omdat hij overdag nog zoveel slaapt wat eerder wakker is 's ochtend. Maar die overdag-slaapjes heeft hij nog echt nodig (althans, dat geeft ie aan).

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja zo doen wij het ook.

Isabella wordt om 7 uur al wakker (denk ik) en speelt dan tot 08.00 uur. Dan haal ik haar uit bed. Altijd om dezelfde tijd.

6 uur is wel erg vroeg inderdaad.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als ik dat zo lees heb ik echt luxe hoor :oops: Toen Joris heel klein was en zo vroeg nog kwam voor de fles (6 uur) was het de fles en hij ging weer slapen... Ben nog nooit om 6 of 7 naar beneden met hem geweest...

Nu slaapt hij elke dag tot 9/half 10 en gaat om 7 's avonds naar bed. Het is hier zelfs zo dat als hij later in bed ligt hij ook langer slaapt... Laatst waren we ergens op visite, hij lag toen pas om 9 in bed en hij sliep gewoon zijn 14 uur, dus om 11 uur kwamen pas de eerste kreungeluidjes uit zijn slaapkamer...

19. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Mmm... ook mazzel.
    Boef is tussen 6 en 7 wakker. Krijgt op z'n kamer de fles en slaapt daarna verder tot 9-10 uur... Heerlijk! Soms is ie rond half 8 wakker, maar dan zit verder tukken er niet meer in. Ook wel logisch natuurlijk, hij heeft dan bijna twaalf uur in bed gelegen...

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hebben ook wel mazzel. Om 8 uur wordt ze wakker. Op mijn vrije dagen neem ik haar dan bij ons in bed, krijgt ze een flesje en daarna slapen we of met zn tweeen of met zn drieen (als papa ook vrij is) nog even lekker door tot +/- 10.00 a 10.30 uur. :D

Deel Deze Pagina