Wij hebben Anouk een loopauto gegeven. En een bedelarmbandje met een hartje eraan. We willen nu ieder jaar een bedeltje erbij kopen voor iedere volgende verjaardag.
van osn krijgt ze een nieuwe kamer (zijn aan het verhuizen) van prinses en een leuk speeltoestel voor in de tuin want daar hebben we nog niks voor. voor de rest heeft ze alles al en van me zus krijgt ze een poppenwagen haha.
playstation.... nee haha geintje, we zitten te denken aan een loopwagen oid. weet het echt niet, dus ben hier maar om ideeen op te doen. armbandje krijgt ze niet, vorige heeft ze kapot gebeten...
Ana-Lucia heeft van ons een pop gekregen, de stride-to-ride lion van Fisher Price kreeg ze van twee tantes van mij, ze heeft ook nog een heleboel leuke kleertjes gehad, het spiegeltje van V-Tech, zo'n vormpjesdoos van Fisher Price, de boerderij van Duplo, heel leuk houten speelgoed (een trein), een houten puzzel, boekjes, een armbandje, klompjes en centen voor op haar spaarrekening... ben vast nog wat vergeten, zoveel leuke dingen heeft ze gekregen van familie en vrienden... Jeetje wat is ze eigenlijk verwend geweest... nouja ze worden maar een keer EEN
Jesper krijgt een loopkarretje van mijn ouders, zandbak van mijn zusje, van ons een driewielertje en nog iets erbij. Verder zullen we het wel zien.
Wij hebben een driewieler gekocht voor Sverre, met een duwstang. Groot succes! Verder heeft hij een blokkenwagen gekregen, waar hij achter kan lopen, van mijn ouders. En een loopwagending van Winnie the Pooh (met veeeeeel geluidjes ) van mijn schoonouders. Verder nog wat kleine dingen. Ik denk zelf dat Sverre een babypop ook wel erg leuk zou vinden. Goed voor de emancipatie!
Wij hebben Jolijn een slappe pop van Haba gegeven! En familie de poppenwagen hierbij! Echt heel leuk!
De favo's: blokkendoos (groot succes! ) loopwagentje (heeft hij sinds 3 weken ongeveer uigevonden wat je daar mee kan doen... maar echt geweldig!) zandbak... kralenspiraal (van Ikea), boekjes, zandbak, waterdraairad
Bij ons is het ook bijna zover; wij gaan een loopwagen geven van VTech en de boerderij van Little People.
.... of toch een huis van Little People ! Ik zou alles wel voor haar willen kopen, maar dat is natuurlijk ook niet goed !
Ik wil zo'n hobbelbeest geven, zag ze laatst weer bij prenatal en vind ze zo leuk. Je hebt er schaapjes van en rupsen etc. Maar als ik het hier zo lees is een loopkar ook wel een succes. Hmm, nog even denken dus
@ Patroeschka; Ok, bedankt voor de tip! Ik was er ook nog niet helemaal uit. Er is eigenlijk teveel. Moeders kunnen gewoon niet kiezen ! Heb jij ze beide, ne benieuwd hoe jou kleine het vind.
Wij hebben een zandbak en een glijbaan gegeven, van de oma's en opa;s een loopwagen/vliegtuig van Winnie the pooh, kleertjes, blokken, bumba muziekboek, bumba laptop en nog meer bumba.
Wij geven haar een gouden armbandje met haar naam erop cadeau en misschien nog iets van een speelgoedje erbij.
wij hebben zo'n fietsje gegeven die we zelf met een duwstang kunnen duwen en sturen. de eerste verjaardag is makkelijk, dan vinden ze pakpapier het leukste kado, hihihi