Hoe laat 's ochtend in de huiskamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vanes, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik ben zwaaaaaar jaloers.... ;)

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Momenteel de eerste voeding rond 6 uur, maar hij slaapt zo weer in en slaapt dan tot 8 uur, mama dus ook!

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ook zes uur. 's Ochtends krijgt ze alleen de borst, dus moet ik er wel uit. Maar gelukkig wil Nova altijd al snel weer naar bed. Nou ja, willen, ze is al snel weer moe. Ik ga dus nu ook nog even naar boven en mag vriendlief er straks uit, ze slaapt meestal maar een uurtje weer dan. Nu hebben we vakantie, maar anders komt zes uur goed uit, dan is het toch tijd om op te staan om op tijd bij de gastouder en het werk te zijn.

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier de oudste dame van bijna 3..sliep toen ze klein was langer uit dan nu..
    ze is altijd voor 7h wakker zeg tussen 6 en half 7 zelfs!

maar tussen de middag nog wel een slaapje van 3 a 3,5h! dus ja misschien verandert dit ooit nog als het middag dutje weg is hahaha goed hoop!

De jongste telg slaapt tot 7h en dan weer slapen tot max. 10h maar ja straks zal dit wel weer anders zijn als ze 's avonds vroeger gaat slapen!
    dr laatste voeding is wel om 20h maar die slaapt ze vaak niet gelijk, zeg 9h soms 10h pas!
    Maar dat ritme komt vanzelf wel ;)

5. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Gaan jullie kleintjes overdag niet naar de kinderopvang? Mijn zoontje wordt 7:15 wakker en dan krijgt hij de fles en dan gaat hij niet terug naar bed, want we moeten naar de kinderopvang. Aangezien dit 3 keer per week het geval is, haal ik hem ook op mijn vrije dagen na zijn eerste fles na beneden, zodat zijn ritme hetzelfde blijft. Dan gaat hij vervolgens om 8:30 weer naar bed. Ik denk dat als ik hem na zijn eerste fles meteen weer in bed keg dat hij dan wel gaat slapen, maar ik doe dat niet omdat hij anders in een week verschillende ritmes heeft.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle gaat elke dag na zijn fles van 7.30 weer terug naar bed, en meestal slaapt hij nog wel even. Vaak maar een half uurtje, maar dan kan mama tenminste rustig wakker worden... :) (papa geeft de fles voor hij gaat werken) Ik ben meestal zo ergens tussen 8.00 en 9.00 beneden.

Jele gaat 1 dag per week naar het kdv en dan komt hij na de eerste fles wel gewoon beneden. Hij heeft eigenlijk nooit moeite gehad met dat ritme, maar het is dan ook maar 1x per week.

Wel is het zo dat ik de wekker op 8.30 heb staan, als hij dan nog slaapt haal ik hem eruit, anders slaapt hij tot 10 uur en dan wil hij 's middags maar een uurtje. En dat is echt te kort om het vol te houden tot hij naar bed gaat om 19.00...

7. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Senna is er 's ochtends ook vroeg hoor.
    Ik leg haar steevast rond een uur of zeven 's avonds in bed. De ene keer slaapt ze snel en de andere keer (als ze erg veel last heeft van krampjes) duurt het wel een uur ofzo (soms anderhalf).
    Afijn, ze komt dan steevast rond een uur of half twaalf en de laatste dagen is ze er dan weer rond een uur of half vijf / vijf uur.
    Ik leg haar dan altijd wel terug in bed maar meestal is ze er na een uurtje weer. Als ze dan echt niet meer in wil slapen dan neem ik haar bij me en zo tukt (nou ja tukken... het is meer sabbelen op mijn pink) ze dan nog een uurtje of anderhalf mee.
    Vast niet verstandig, maar ik heb mijn rust ook hard nodig en ik denk maar zo: vast goed voor de bonding met je kind.

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik zit ook om kwart over 6 beneden
    ikheb sondags mijn uitslaap dag en mijn man op zaterdag omdat hij
    ook de hele week nog werkt..

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee hier geen kdv ik werk avonden en weekenden dus niet nodig :D
    en sem gaat nu wel naar de psz maar gelukkig niet zo vroeg :D als dat zij wakker is ;)

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hmmmmm.... momenteel zit ik nog in mn verlof, dus brengt mijn man (heb erge mazzel met hem ja) een warme fles boven, tegen 7 uur. Justin word tussen 6 en 7 wakker, dan verschoon ik hem en neem ik m mee in mn bed. Na de fles kan ie daar dan nog een beetje kroelen en kletsen en daarna, tegen 8e gaat ie weer zn bedje in voor een uur of anderhalf. Als ik nog erg moe ben ga ik dan mooi nog even slapen hoor...

Hij gaat savonds om 21.00 naar bed en slaapt dan ook door tot de morgen, dus 6 uur vind ik dan prima...

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wow, wat zijn de meeste vroeg wakker zeg!

Sasha komt meestal zo rond half7 7 uur voor eventjes te drinken, neem dr dan bij mij in bed. Ze wordt eigenlijk helemaal niet wakker dan (alleen smakken en om dr heen slaan)

Meestal komen we pas om half 11 beneden ofzo, soms ook later. Ligt eraan wat voor nacht ik heb gehad. Vannacht was het drama, ze kwam heel vaak (niet huilen ofzo) vanochtend waren we pas 12 uur beneden ofzo.

12. acire

acire Fanatiek lid

Sascha is tegenwoordig ineens wat later wakker, tegen negen uur hoef ik haar pas te halen, dan geef ik de fles + schone luier, speelt ze wat en gaat weer slapen.
    ik ben er blij mee, want, de eerste maanden was ze ook steeds rond half 6/half 7 wakker.

Deel Deze Pagina