Hoe laat 's ochtends buiten spelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

ja 7 uur is wel vroeg.. Eerder als 8.00uur zou ik niet doen. Maar inderdaad als je kindje 6 uur half 7 wakker is is het lastig om ze tot 10 uur binnen te houden, en niet nodig ook lijkt me.

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Als mn oudste in de tuin wil spelen mag ze van vanaf een uurtje of 09.00uur daar spelen.
    Wil ze echt hier voor de deur spelen dan echt pas tegen 11.00/11.30uur.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza had ik vorig jaar op een gegeven moment al om 8 uur te spelen in de tuin, (ze was vanaf half 6 al wakker). Buurmeisje (tegen de 25) boos uit het raam en te schelden.
    Ja, daag, zo ga ik dus echt geen rekening meer met je houden, overlasttijden zijn idd 7.00-22.00, dus als ze zo nodig uit wil slapen in het weekend, moet ze maar uit de kinderrijke rijtjeswoning verhuizen en iets voor zichzelf zoeken, (ze woont dus nog bij haar ouders). Ga lekker in een studentenbuurt zitten, denk ik dan, of doe oordoppen in...

Wij worden zaterdagsochtends standaard om half 7 wakker van de overbuurman die zijn bus inlaadt om op de markt te gaan staan. Doet ie zo zachtjes mogelijk hoor, maar toch. Ja, jammer dan.
    Hun kids spelen regelmatig nog laat op straat en aangezien daar een peutertje bij zit, dat dan tot 23 uur op straat loopt, (tja, Afghaans, andere gewoonten), gaat dat regelmatig met gillen en huilen. Daar zeg ik wel wat van, na 22 dan. Als ik eerder op bed lig, heb ik zelf pech...

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Als Quincy buiten speelt is het nog met niet zo veel herrie. Maar onze buren laten de kindjes altijd lekker buiten spelen als het mooi weer is. Ik vind dat altijd wel leuk om te horen als ze lekker aan het spelen zijn. Kindjes moeten toch gewoon buiten kunnen spelen met lekker weer, ook al is dat wat vroeger, vind ik in elk geval.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Zodra ik het warm genoeg voor ze vind, mogen ze van mij naar buiten. Ná het ontbijt, dat wel. In het weekend is het dan toch al gauw half negen.
    Als het nog nattig is van de dauw, dan mogen ze nog ietsje langer wachten.

6. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier meestal vanaf een uur of 9, maar hij is wel rustig, en gaat lekker zijn eigen gang buiten, dus maakt er niemand wakker mee

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee gaat me echt om de zondag.. hier spelen de meeste kinderen op zaterdag rond half 9 buiten.. Alleen op zondag is het vrij stil in de straat dus was eigenlijk benieuwd wat een 'normale' tijd is..

Hier geen overlast trouwens dus ik probeer wel rekening te houden met de buren.. De honden van de buren blaffen wel eens, maar dat doet die van mij ook af en toe.. Kinderen van de buren hoor ik ook vaak maar ach, die van mij is ook echt niet altijd rustig:D dus hier heeft niemand last van elkaar.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben van die heerlijke buren die de kids ook op zondag al vanaf half 8 buiten hebben, daar ben ik weer wat minder blij mee, vanaf 9 uur vind ik prima kunnen.

Deel Deze Pagina