Mijn zoontje is nu 10 maanden hij gaat om 19:30 u naar bed en slaapt tot ongeveer 0700u de volgende ochtend
Zoontje van bijna 1,5 gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed en wordt wakker tussen 8.15 en 9.30 Heel soms zelfs een uitschieter naar 10.00 maar vroeger dan 8.00 word ie eigenlijk nooit wakker, of hij moet ziek zijn oid...
Wij maken de baby (9 weken) wakker om 8 uur, elke dag. Hij slaapt nog niet de hele nacht door (voeding tussen 4-5)
hier genieten, naar bed tussen 1830-1930, voeding tussen 23-24 u en meestal slapen tot 8.30. enkel keertje 7 uur. genieten hoor! o
Ben echt verbaasd hoe lang sommige kindjes slapen! Hier was het vanmorgen bijna 8.00 uur, maar dat is dan ook echt een uitzondering. Oorzaak van het uitslapen was dat hij vannacht bijna drie kwartier wakker is geweest...
hier word ze tussen 9 en 10 wakker. Ze gaat ook tussen 9 en 10 slapen in de avond. Ze komt wel 5 keer in de nacht voor een voeding/slokje.
Hier slaapt onze kleine meid tot een uur of negen, vanaf 23.00 uur 's avonds. Ze is nu 9,5 week en slaapt al zo goed door sinds 5 weken oud. In die 4,5 week is ze 2 x snachts wakker geworden voor een voeding, maar alle anderen nachten slaapt ze lekker door. Soms is ze iets eerder wakker, maar ook weleens later zoals vanmorgen, toen heeft ze geslapen tot 09.45 uur. Vraag me alleen af hoe ik dat straks moet doen als ik weer moet werken, iemand tips?
Niet zo moeilijk, dan maak je ze wakker voor fles en aankleden. Slapen halen ze wel weer in en ze komen vanzelf in het ritme. Ligt er ook aan waar ze daarna nasr toe gaat. Gaat ze bijv naar een oppas dan kan je proberen dr slapend in dr pyama mee te nemen. Dan kan de oppas haar de fles geven en aankleden zodrs ze wakker word. Ik moet mn kids om 7 uur bij mn moeder brengen dus haal ze om 6..30 uur uit bed. Wakker dus. Allebei aankleden en eten. Ze weten niet beter. Vinden ze het leuk? Nee, niet altijd. Shit happens.
Tegenwoordig allebei tot 7.30 uur. Ze zijn 3 jaar en 11 maanden. Dit is nu sinds een paar weken, daarvoor was de jongste rond 5.45 klaarwakker. Dusse.. Dit is heel fijn! (voor zolang het duurt)
Oef beide bijna 3 en 1, 5 standaard tussen half 6 en 6 u .. Komt vooral door de oudste dies altijd vroeg wakker als ze logeren is wil zoon nkog wel eens uitslapen tot 8 ...
Maak haar om half 8 wakker voor de fles, dan terug in bedje en slaapt ze tot min 10 uur, soms zelfs tot 11:30. Dan moet ik haar wakker maken voor de volgende fles . Soms kruip ik terug want heb ook echt een hele goede relatie met m'n bed . Maar vaak ga ik er rond half 9 uit, op m'n gemak douchen, ontbijten, schoonmaken of lekker zp lezen. Mag over 3 weekjes weer gaan werken dus moet ook weer gaan wennen aan het werkende ritme straks en vroeg m'n bed uit
Zou er niet teveel aan doen. Wakker maken voor fles en dan wegbrengen. Zij en jij komt vanzelf wel in het nieuwe ritme. Hier ook over 3 weekjes weer aan het werk. Maak haar normaal gesproken wakker om half 8 voor haar fles. Dit laat ik zo, dan gaat ze weer even haar bedje in (net als nu), ik douchen enz en dan rond 9 uur naar de opvang.
Sylvano 19 maanden, laatste weken 6:30 wakker dan komt hij bij ons in bed ligt hij nog even 30 minuten rustig en dan is het toch echt wel afgelopen. Maar er zitten ook uitslaap dagen tussen tot 9:00 uur of zelfs tot 10:00 uur, helaas wel weinig haha.