Mag ik vragen wat je s'ochtends dan doe aangezien je vriend de kleine klaarmaakt die ochtend? Of moet je heel lang reizen voor je werk?
manlief is buschauffeur kan er geen pijl op trekken. meestal sta ik 08:00 op. Werk werk meestal in de avond en nacht uren (touringcars schoon poetsen)
Toen ik werkte (nu zw) stond ik om 5.30 uur/5.45 uur op, en dan vertrek ik om 6.30uur. In het weekend later (geen spits). Man staat doorgaans rond 7.30uur/8.00uur op..en nu ik thuis zit, ga ik er meestal met hem uit.
Kwart voor 8 gaat de wekker dan ga ik eruit maak ik ontbijt voor mijn man. Die roep ik om 8 uur. Dan gaat hij ontbijten en strijk ik ondertussen zijn overhemt. Dan haalt manlief de kleine man uit bed en knuffelt nog ff met hem en vertrekt om half 9 naar zijn werk.
vriendlief staat hier meestal om 7.30 op.. ligt eraan waar hij heen moet.. soms om 7.00 al.. ik ben momenteel nog werkloos en sta op zodra dochterlief wakker word dat is meestal tussen 10 en 11 uur... vaak ben ik dan al wakker en kijk ik op bed nog even tv...
Om 05:00 uur en moet om 06:00uur beginnen...de andere week om 08:00 uur...dan heb ik middag/avonddienst, mijn vriend werkt in dagdienst en staat altijd om 07:15 uur op....
Als mijn vriend moet werken staat hij tussen 5.00 en 5.30 uur op. Als ik moet werken sta ik om 6.00 uur op als dochter naar kdv moet, en om 6.45 als oma hier op komt passen Dit is veranderd sinds dochter er is ja, dat kost mij 's ochtends een uur extra...
Wow wat zijn hier veel vrouwen die in een halfuurtje klaar zijn 's ochtends! Zeker sinds ik zwanger ben ben ik echt een slome donder die minstens een uur, liever richting anderhalf uur, nodig heeft voor... eigenlijk helemaal niks, douchen, aankleden, haren etc, twintig minuutjes studeren, eten pakken (ik ontbijt in de trein of op mn werk) en dat is t wel zo'n beetje... opstaan meestal rond kwart voor zeven a zeven uur, en dan tien over acht de deur uit. Lief staat half zeven op en is kwart over zeven weg.
Ik stond altijd 1 uur voor ik moest werken op. Moest ik 6 uur beginnen dus om 5 uur en moest ik 9 uur beginnen dan 8 uur. Toen ik kinderen kreeg ben ik wat later begonnen met een baan waar ik 9 uur start. Ik sta tussen 6 en half 7 op en kan zo wakker worden met een koffie en even op me gemak de tasjes te maken voor school/oppas. Tussen half 7 en 7 staan de kindjes op en met geluk sta ik 8 uur buiten . Vind het haasten hoor. Partner draait 3 ploegen maar staat max 15 minuutjes voor aanrij tijd op, wast zich zelf, tanden poetsen en weg . Ik Moet echt wakker worden
Om zes uur gaat de wekker van vriendlief. Hij vertrekt half zeven van huis. Moet ik ook werken sta ik ook op (toen noa er nog niet was bleef ik liggen tot kwart voor zeven). Zelf aankleden etc. dan maak ik noa wakker om te gaan ontbijten met z'n tweetjes. Dan kleed ik noa aan en om half acht breng ik haar weg naar kdv en ga door naar mijn werk. Als ik vrij ben blijf ik lekker liggen totdat noa zichzelf meldt Zo gaat het ook als mijn vriend en ik beide vrij zijn.
In het weekend verschilt het hier nogal. Meestal voor 7 uur zit ik beneden met 2 kindjes. De keren dat ik half 8 heb gehaald kun je op 1 hand tellen. De keren echter dat het al 6 uur was is ontelbaar
Voor Evi er was stonden we op tegen 7 uur, nu tegen half 7. Niet zo gek veel veranderd dus Enige dat veranderd is, is dat het uitslapen wel een beetje gebeurd is nu
Bij mij gaat de wekker elke dag om 5 uur!!:x en om 5,30 vertrek ik naar mijn werk om daar om 5,45 aan de koiffie te zitten en om 6,00 te beginnen. het voordeel is dan wel dat ik part-time werk en ik dus als alles mee zit om 11,15 weer lekker op de bank kan liggen.
van manlief gaat de wekker om 5 uur iets daarna gaat hij eruit en half 6 zit hij in de auto (di t/m vrij) maandag sta ik 630 op di ligt aan de kids wo 615 do 6 uur vrij ligt aan de kids weekend wisselen we elkaar af
Hihi wat een vroege vogels allemaal... Durf bijna niet te zeggen hoelaat ik meestal op sta. Meestal rond 10.00 uur (nog geen kinderen hier). Ik werk ook meestal avonddiensten (15.30 - 23.00 uur) of nachtdiensten (22.30 - 07.30 uur). En na een avonddienst slaap ik nooit meteen, gaan ook laat naar bed meestal. Als ik dagdienst heb dan begin ik om 07.30 uur, en dan sta ik 06.15 uur op. Manlief werkt meestal van 10.45 - 17.15. Dus hij staat om 09.15 uur op meestal. Dus ja er zal wel een hoop veranderen als hier een kleine is. Maar goed daar pas ik dan ook mijn slaaptijden op aan (dus vroeger naar bed). Ik heb meer slaap nodig sinds ik een heftige pfeiffer heb gehad 2 jaar geleden.
manlief...geen idee(is doordeweeks nooit thuis) Maandags staat hij om 5 uur op meestal om richting zn locatie voor die week te gaan. Ik sta 07:15 op.