me vriend staat om 5.45 op en vertrekt om half 7 en ik rond een uur of half 10 ,10 uur. ik werk 2 dagen altijd van half 1 tot half 10 ,dus das wel lekker, alles op t gemakje.
Wij beginnen allebei pas laat met werken (rond 12.00) dus we doen het om en om. De ene dag sta ik vroeg op (als zoontje wakker wordt) en de andere dag hij... Heerlijk, zou niet anders willen!
Eigenlijk altijd tussen 6.30 en 7.00, want dan wordt Dennis wakker namelijk. Ik kan 'm nooit te lang meer laten liggen want hij maakt handig gebruik van het vroege ochtendtijdstip om eens lekker te gaan liggen poepen. Ik werk 3/4 ochtenden in de week, dan is het uiterlijk 6.45 dat ik opsta. M'n vriend gaat rond 8 uur de deur uit, ik een half uurtje later. In de weekenden proberen we wel eens dat 1 van ons beiden uit kan slapen, maar het lukt nooit echt. Als Dennis wakker is, is de hele verdieping wel wakker, daar komt het eigenlijk op neer. Hij zingt het liefst de hele straat nog klaarwakker denk ik.
Mijn man zijn wekker gaat 2 keer in de week om 04.00 en 3 keer in de week om 06.00. De mijne gaat 6 keer in de week om 06.45. En zondags mag ik vaak nog even een uurtje langer blijven liggen. Dat is wel heel erg veranderd sinds we kleintjes hebben. Voorheen als ik om 09.00 moest werken dan ging mijn wekker pas om 08.00 en vaak liet ik m dan nog snoozen. Nu moet ik de jongens alleen wassen/aankleden/eten geven en weg brengen.
Als onze kleine man wakker wordt, gemiddeld tussen 7 en 7.30. Nou ja; dan staan we nog niet op; dan ga ik eerst voeden, mijn man draait zich dan nog even lekker om.
Voordat ik mijn zoontje had was ik een kei in laat uit bed komen. 8 uur beginnen,en stond gerust om 7:15 op om vervolgens 15 minuutjes later te vertrekken. Nu sta ik om half 7 op. Mezelf aankleden,haren doen,tanden poetsen en wassen.Dan mijn zoontje,daarna naar beneden om te eten.Spullen inpakken en we vertrekken iets voor half 8 om hem naar de oppas te brengen,en dan vertrek ik naar mijn werk om om 8 uur te beginnen.
wij staan gezamenlijk rond 700 op, kleden onszelf en de kinderen aan, eten gezamenlijk en rijden rond 745 / 800 weg, de een naar werk, de ander eerst langs gastouder en school om de kinderen weg te brengen en dan naar werk. Toen onze oudste nog niet op school zat stonden we vroeger op en probeerden we de kinderen rond 730 bij de gastouder te hebben, maar nu heeft dat geen nut omdat de oudste toch pas om 830 op school begint. Als in augustus de jongste ook naar school gaat kunnen we nog een kwartiertje later op hoop ik. moet overigens zeggen dat ik echt bewondering heb voor alle vroege vogels. Ik ben niet echt een uitslapen, maar voor er een 7 op mijn wekker staat ben ik toch echt niet blij. Ben dus stiekem ook wel blij met het schoolgaan van onze zoon, want sindsdien is het hier in principe niet meer voor 7-en dat we er uit gaan, op een incident na als mijn man een keer heel ver weg meot voor werk. Overigens is het hier wel zo dat ik nog een keer in de 3-4 weken een hele week in mijn nachtrust gestoord kan worden door de pieperdiens van manlief en dat is ook niet altijd fijn.
Manlief om 6:45 de wekker gaat om 7:40 of 5 min later weg... Ik sta op als mijn meissie wakker is... Meestal rond 8 uur dan gaat zij daarna nog ff slapen!! Soms ga ik dan ook nog ff liggen.. vooral in deze momentele hectische tijd!!
Als ik moet werken dan sta ik om 6.00uur op en mijn man om 6.30uur. Ik laat dan de hond uit en mijn man doet de kleine meid. Ik moet om 7.00uur werken en mijn man moet om 8.30uur werken. Heerlijk als je elkaar 's morgens niet in de weg loopt. Dit is overigens maar 2 ochtenden in de week, de andere ochtenden als een van ons vrij is. Dan staan we op wanneer onze dochter wakker wordt en een paar tekenfilmpjes heeft gekeken bij ons in bed. Dat is dan rond 8.30uur.
vriend staat om 06.15u op en gaat om 07.00u weg en begint om 07.15u met werken. (hij laat de hond uit) Ik sta tussen 06.45 en 07.00u op en vertrek tussen 07.45 en 08.00u en begin om 08.30u met werken. (ik laat zoon uit ) Meestal ben ik 20 min. te vroeg op het werk, maar die tijd calculeer ik wel altijd in voor het geval er onvoorziene omstandigheden zijn (kots/schijt/mors incidenten). vroeger stond ik om 08.00u op en begon ik om 09.00 met werken. (toen ging ik met de fiets werken en werkte ik verder weg)
mans wekker gaat om 7u...meestal wordt mn zoontje dan ook wakker hooguit 0730...en man gaat er dan ook hooguit uit hihi ik sta of direct op als mans wekker gaat...of als zoon er echt uit wilt...vaak ligt ie nog ff kwartiertje te kletsen en ontwaken.. man vertrekt vervolgens om 0815...en wij niet
Ondanks dat ik thuismoeder ben sta ik vaak eerder op dan mijn man aangezien mijn zoontje vaak al om 5.00-5.30 vol energie naast ons bed staat.
Ligt eraan of ik moet werken, waar ik moet werken en hoe laat ik moet beginnen. Momenteel om half 8, ga ik rustig douchen en aankleden en maak ik rond 8 uur dochter wakker. Die heeft nu een fase dat ze tot 8 uur/8.15u slaapt. Als ik vrij ben meestal als zij wakker wordt, ergens tussen 7 en 8. Ook wel momenten dat ik voor mn werk er om 6 uur uit moet. Man staat tegen half 7 op en vertrekt 10 min. later, die kan altijd heel snel. Ik hou ervan om rustig aan te kunnen doen en sta meestal 1,5u van tevoren op. Moet nu om 9 uur weg en breng onze dochter eigenlijk altijd naar de gastouder.
op de dagen dat ik werk sta ik om 6.15 op en mijn partner ook. de andere dagen sta ik op als Thijs wakker wordt, zo rond een uurtje of 7.00 . heeeeel soms slaapt hij een beetje uit en dan is het 8.00.
Zelf sta ik om half 8 op met mn zoontje en we vertrekken om 8.15. Mn partner staat nu om 05. op maar heeft wisselende diensten.
Hier ligt het voor mijn man eraan wat voor dienst hij heeft. Als hij geen vroege dienst heeft staan we op als de kinderen wakker zijn. Julia is vaak al om 7.00 wakker. Die nemen we vaak bij ons in bed tot Emma wakker is rond 8.00
Mijn man, wisselende tijden afhankelijk van hoe laat hij moet beginnen maar altijd voor 6 uur. Ik wanneer de meiden wakker worden meestal tussen half 8 en half 9 ergens.