Mijn vriend werkt in de binnenvaart. Hij is dus 2 weken weg en 2 weken vrij. Als ik moet werken sta ik om 7 uur op en als ik vrij ben staan we op tussen 7 en 9 uur. Hangt er vanaf wanneer mijn dochter wakker wordt.
Vriend staat om 07:30 op en vertrekt 08:10 naar het werk wat een kwartiertje rijden is. Ik sta op wanneer mijn dochter wakker wordt. Meestal rond 09:30.
mijn vriend gaat er meestal rond 5.30 uit, maar soms ook tussen 6.00 en 7.30, hij heeft eigen bedrijf dus ligt eraan waar hij aan het werk gaat. ik sta samen met onze zoon tussen 7 en 8 op.
Mijn partner staat op verschillende tijden op maar nooit later dan 7:30 uur , hangt ervan waar hij zijn eerste afspraak heeft die dag. En ik sta elke dag op tussen 7:00 en 7:30 uur. Maar ik ga er wel altijd uit om even een broodje klaar te maken en een kop koffie voor mijn lieverd !
Ik sta altijd 6 uur op. Ik heb een hekel aan slapen, vind het tijdverspilling ga ook nooit voor 12 uur naar bed. MAar ik heb blijkbaar niet zoveel slaap nodig! Als ik later opsta, kan ik 's avonds niet slapen, is heel gek. Maar ja , zolang ik het weet van mezelf
Afhankelijk van hoe laat hij moet beginnen staat mn man om 6.15 of 7.15 op. En ik dan vaak ook, aangezien ik hem zeker 3 keer moet wakker maken omdat hij zich anders verslaapt. Soms moet hij pas om 10 uur beginnen, dan staat ie om 9.15u op maar dan ben ik er al zeker sinds 7 uur of half 8 uit want dan is mn zoontje sowieso wakker. Toen ik nog werkte stond ik iedere dag om 6 uur op.
man tussen 2.00 en 8.00, afhankelijk van of en hoeveel we moeten varen bij mij tussen 7.30 en 9.00, afhankelijk van hoelaat de kinderen wakker zijn
1e kindje is nog onderweg. Vriendlief werkt onregelmatige tijden, maar staat of eerder op, of samen met mij om 06.00. Ik ga dan om 07.00 de deur uit. De dagen dat ik werk zullen straks ook ongeveer zo zijn, als de kleine naar het kdv gaat, moeten we om 07.15 de deur uit, als de kleine naar mijn moeder gaat moeten we om 06.45 de deur uit.
Vriend staat elke morgen om 4.45 op en gaat dan om 5.30 naar zn werk. Ik sta op als dochter wakker word .
Ik sta op als Mira wakker wordt.. Mijn man werkt verschillende tijden, de ene keer staat hij 04.00 op en de andere keer 02.30 En soms heeft hij avonddienst, dan staat hij ook pas op als Mira waker wordt.. Ook op zijn vrije dagen is hij als eerst wakker, hij is geen uitslaper
Als wij moeten werken, staan we allebei rond 06.20 uur op. Aiden wordt dan vaak wakker van ons "gerommel" in de badkamer waar hij naast slaapt. Als we niet hoeven te werken, staan we rond 07.30 uur op, inclusief Aiden. Meestal is Aiden rond 07.00 uur wakker. Dan krijgt hij zijn ochtendfles, daarna gaat hij altijd nog even spelen in zijn bedje. Kunnen wij nog even goed wakker worden, ons aankleden, klaarmaken in de badkamer en Aiden wassen en aankleden. Daarna naar beneden toe.
Hier vriend om hal7 gaat om kwart over 7 weg ik verschilt ligt eraan way ik snachts allemaal uitspook .
Ik sta om 6 uur op en vertrek rond 6:45 met zoonlief naar de oppas en daarna naar mn werk en mn man rond half 7, laat ook de hond uit en vertrekt naar zn werk.
Ik sta 6:45 op,eigenlijk voor dochterlief die moet om 8:30 op school.Zelf werk ik(nog) niet hoef alleen dinsdag 8:45 op school te zijn.