Ik sta om 6.30 op en maak de kinderen om 7 uur wakker. Rond 7.45 gaan we naar beneden, en om 8.30 gaan we naar school.
715u sta ik op, maak dr vast wakker, maar dan hoeft ze nog niet perse direct op te staan. Half 8 moet ze er wel echt uit. 820 wil ik weg, maar is meestal haasten om op tijd te zijn .
Ik ga tussen 6.30 en 6.45 uur even douchen enzovoort. Mijn dochter wordt meestal tussen 6.30 en 7.00 uur wakker. Rond 7.30 uur zitten we aan tafel. Om 8.10 uur vertrekken we naar school.
07.15- 07.30 uiterlijkde ene week houden we tijd over de andere week tijd te kort maar het is nog maar week 4
We worden met zn allen tussen 6 en 7 wakker en hebben dan tijd genoeg om ervoor te zorgen dat we met zn allen om 8:10 de deur uitgaan
Oudste (bijna 7) rond half 7, middelste (5) pas rond 8 uur en jongste (3) rond 6 uur, maar ligt dan nog bij ons in bed. ohja, wij hoeven de deur niet uit.
Op de dagen dat ik werk en mijn moeder bij ons komt oppassen wacht ik soms af hoe laat ze wakker wordt. Mijn moeder komt om half 8 en ik vind het zelf wel prettig om haar zelf uit bed te halen en aan te kleden. Meestal rond 7 uur en meestal is ze dan ook wel wakker. Op de dag dat ze naar mijn schoonouders gaat moet ze er tegen 7 uur uit want dan moeten we half 8 in de auto zitten. Op de dagen dat ik vrij ben hangt het er vanaf hoe laat ze wakker is, soms om half 7, soms om half 9..... veel later wordt het nooit, dan maak ik haar wakker maar dat komt echt zeer sporadisch voor.