hoe laat staan jullie op ?

Discussie in 'De lounge' gestart door vertelikniet, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    tussen 6:15/6:45

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Doordeweeks om 06.00 uur.
    Oudste moet er om half 7 al uit want die word om 07.20 uur opgehaald door de taxi.
    Is ze naar school dan haal ik de jongste om 07.30 uur uit bed en vertrekken we om 08.15 uur naar school.

We hebben allemaal eventjes de tijd nodig smorgens om op het gemakje te douchen,aankleden en te eten.

In het weekend is de jongste rond 07 00 uur al wakker en slaapt de oudste en een van ons uit tot een uur of 9.

3. Soit

Soit Niet meer actief

6.55 wekker. Snoozen
    7.05 opstaan
    Tot 08.00 voor aankleden, opmaken, kids helpen, ontbijt klaarzetten, boekentassen vullen...
    8.00 zitten. Ontbijt en koffie.
    8.30 jassen aan en vertrekken

4. Logan

Logan Niet meer actief

De vraag met jouw nickname eronder is erg grappig :D
    Ik sta vaak tegen half 8 op. Tenzij ik echt laat moet beginnen en de ervoor laat naar bed ben gegaan.

5. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    7.00 ben ik wakker omdat man naar z'n werk gaat. En dan geniet ik nog even van mijn bed.
    7.30 maak ik R wakker
    Dan eerst zelf aankleden enz. terwijl R langzaam wakker wordt.
    7.45 R aankleden
    8.00 ontbijten
    8.20 vertrekken we.
    Alle tassen en kleding liggen al klaar trouwens
    En op dagen dat ik niet werk is het eigenlijk hetzelfde.

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ergens tussen 5.30 en 6.00
    Dan wordt zoon wakker en maak ik meteen ontbijt/lunchpakketje voor mijn man want die moet meteen de deur uit en gaan zoon en ik rustig ontbijten.

7. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Op werkdagen gaat om 5 uur de wekker en snooze ik tot 5:15.
    Ik ben dus zo'n type die echt wel 1,5 uur nodig heeft 's morgens, anders ben ik niet te genieten. Rond 6:30 probeer ik de deur uit te gaan.
    Op mijn vrije dagen is het afhankelijk van de dienst die mijn man heeft. Hij is echt een ochtend mens en ik totaal niet. Hij gaat er altijd met de kids uit als hij vrij is. Hij maakt mij dan meestal rond 10:00 wakker want als hij dat niet doet dan slaap ik om 12 uur nog :$

Moet ik er wel bij zeggen dat ik een hele slechte inslaper ben. Als ik eenmaal slaap, slaap ik ook als een roosje, maar ik kan uren naar het plafond liggen staren..

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik ben zo'n geluksvogel van wie het werk nooit vroeger begon dan 16:00, een enkele keer 15:00 en ik geloof dat ik één keer om 14:00 heb moeten beginnen. Dus eh, ik sta op als ik wakker word ;). Meestal tussen 7 en 8, ik ben geen uitslaper.

9. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    Als ik moet werken (7.30), sta ik om 6 uur op.
    Als ik de kinderen naar school breng gaan we er om 7.00 uit. Ben heel lang pas om 7:30 uit bed gegaan maar dan was het net te krap aan allemaal. Altijd gehaast.
    Nu kunnen we heerlijk rustig aan doen en hebben de kinderen na het brood eten altijd nog tijd om even te spelen of een filmpje te kijken.

Gaat echt super zo. Was zo klaar met dat gehaast in de ochtend.
    Hoe gehaaster ik was, hoe langzamer de kinderen gingen doen.
    Ben wel heel benieuwd of deze tijden nog werken als de derde straks is geboren. 🙈
    Vind het namelijk wel elke ochtend vreselijk moeilijk om op te staan. Ben zó geen ochtend mens. 😴

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    6.50, om 8.00 de deur uit voor school

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Tussen 06.30 en 07.00 als ik vrij ben omdat de oudste naar school moet.
    Heerlijk om alles op het gemak te kunnen doen. We gaan rond 08.15 naar school.

Als ik moet werken sta ik om 06.00 op en rij dan rond 06.40 weg. Mijn man regelt de meiden dan (jongste naar kdv en oudste naar school brengen) Hij kan zelf beslissen hoe laat hij met werken begint of werkt dan thuis.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Of ik werken moet of niet, sta altijd om 6:00 op.
    Vind het heerlijk om in alle rust te douchen voordat de kinderen wakker moeten worden gemaakt.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Mijn wekker gaat om 6:15 uur maar heb zeker nog een half uur nodig om wakker te worden.
    Tussen 6:45 en 7 uur sta ik op.
    Om 7:30 uur zijn we beneden om te ontbijten en tegen 8:15 gaan we naar school.
    Het lijkt alsof we tijd genoeg hebben maar het is altijd haasten 's ochtend :)

14. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik sta om 6 uur op. Mijn man om 6:15 uur.
    Smeer dan iedereen zijn brood, drink een tas koffie en maak me klaar.
    De kinderen moeten om 6:30 uur uit bed.
    Ik maak onze oudste klaar en zij gaat dan ontbijten.
    Onze zoon wordt door mijn man gedaan.
    Ik moet om 7:10 uur uit de deur om 7:30 uur op het werk te zijn.
    Mijn man gaat ca. 7:30 uur met de kinderen uit de deur en brengt hen naar school/dagmoeder.

15. Melief

Melief Niet meer actief

Mijn dochter is mijn wekker haha, ergens tussen 7.30 en 9.00 dus.
    Alleen de dag dat ze naar de pst gaat staat de wekker om 7.30

16. Veera

Veera Niet meer actief

Na 7:00. Als baby naar kdv moet 2x per week en ik moet werken dan 6:00

17. veense

veense Niet meer actief

Ik ga er inderdaad tegen kwart voor 8 uit ;)
    Zoontje (8 maanden) en man slapen dan nog, en ik help dochter (9) de deur uit. Ze stept zelf naar school, om 08.20 gaat ze de deur uit. In die tijd is ze aangekleed, hebben we ontbeten, lunchpakket etc klaargemaakt, geknuffeld, huiswerk overhoord etc. Tijd zat dus.
    Ondertussen smeer ik brood voor man, en dan heb ik even tijd voor mezelf achter de pc, of kruip ik nog even in bed (vaak met zoontje) om te knuffelen.

Over anderhalf jaar gaat ze naar het VO, dan zal ze misschien iets eerder moeten beginnen, maar ook die school staat dichtbij ons huis.

Zou me daar gek wezen om voor 7 uur mijn bed uit te gaan, daar doe ik niemand een plezier mee ;) Zie er het nut ook niet van in om jezelf zo af te beulen.

18. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik sta om half acht op. Mijn oudste zet zelf ook zijn wekker en komt dan zeggen dat het half acht is. Soms gaat zijn wekker niet en maak ik hem wakker.
    Man is dan al weg, die begint om half acht.
    De school begint om half negen en we moeten dan 8.20 weg. Ook als we om acht uur opstaan redden we het maar dan is het wel haasten. Alleen dan is er geen tijd om de jongste te voeden, maar meestal heeft die al wel eerder in bed gedronken.

19. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Als ik 's ochtends niet moet werken om 8 uur, werk meestal 's middags. Zolang dochter nog niet naar school gaat, neem ik het er van.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doordeweeks om 06.15 uur.
    In het weekend om 08.15 uur.

Deel Deze Pagina