kans om zwanger te zijn of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel86, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    hoi dames,

wij zijn al 7 maande bezig om zwanger te raken en ik heb elke maand een cylcus van 29 dagen..
    vrijdag was mijn nod dus ik was gister 2 dage over tijd wat ik dus nooit ben!! en ineens verloor ik ma paar drupjes bloed dus ik balen ik dacht ik ben ongesteld geworden ma verder kwam er dus geen bloed alleen bij het plasse als ik doe afvegen..
    vandaag zat er ook niks in mijn maandverband en wel met het plasse wat bloedverlies,ik bloed normaal als ik ongesteld ben heel veel een week lang dus dit is toch raar ofniet???
    ik heb al 2 testen gedaan ma waren allebei negatief..
    hoop dat jullie me kunne helpe want ik weet het ook niet?

2. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

nog even een paar dagen aankijken en dan misschien nog eens testen. kan zijn dat je heel laat positief test of dat je toch nog ongi gaat worden. Kan eigenlijk alle kanten nog op dus

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Misschien duurt het deze ronde wat langer voor je ongi door breekt, dat zou kunnen. Als ie niet verder door breekt zou je over een paar dagen nog een testje kunnen doen maar als die als nog negatief is denk ik dat je dit gewoon als je ongi moet rekenen..

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik denk ook dat dit een aankomende ongi is. Omdat je plast neemt het bloed dat nog niet uit zichzelf naar buiten komt mee.
    Kijk het nog even een paar dagen aan en als je twijfelt kun je altijd dan nog een zw testje doen.
    Succes!

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik denk ook een aankomende ongi..
    en anders idd gewoon over paar dagen weer testen!
    suc6:)

Deel Deze Pagina