Goedemorgen dames! Wie kan mij helpen? Aanstaande donderdag zou mijn NOD zijn, maar ik heb vanmorgen een beetje last gehad van slijm en bruinig bloed, heel weinig wel. Is dit mijn menstruatie of kan dit nog innestelingsbloed zijn? Ik heb in Juni een MK gehad en ben nu dus weer druk bezig. Bij die zwangerschap had ik ook last van innestelingsbloed (zag er hetzelfde uit) alleen was dat volgens mij ruim een week voordat ik ongesteld moest worden. Nu is het dus 4 dagen. Wat denken jullie? Iemand hier ervaring mee? Groetjes!
begint je nod altijd met bruinverlies of is dit nieuw. Want volgens mij (maar pin me er niet op vast) is innestelingsbloed roze/rood maar dat weet ik niet zeker hoor dus als ik het fout heb hoor ik het ook graag.
Tja, kan alle kanten uit. Ik heb bij twee zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad zo'n 4 dagen voor NOD. Afgelopen cyclus ook 4 dagen voor NOD wat bruinverlies, maar toen was het helaas niet raak. Ik duim voor je!
Hier alleen veel slijm verlies op dag van innesteling, geen roze/rood of bruin.. Dus kan inderdaad nog alle kanten op.. Succes met afwachten en hoop dat je zwanger mag zijn!
Ik heb van de week het zelfde gehad als wat jij omschrijft 2 dagen later was ik helaas ongesteld. Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn , maar het kan wel toch succes en hopen dat je ong. uit blijft!
Bij mij is het 4 dagen geleden begonnen, in eens helder rood bloed, 1 veeg, toen mini beetje bruin, de dag er na bijna niets, de dag daarna wat meer bruin/rood, gisteren weer erg weinig en vandaag ook weinig maar wel rose... (net als gisteren bruin/rose) Temp blijft nog wel hoog, maar denk dat ie snel kan gaan dalen, mijn NOD is over morgen in principe... als ik een LF van 14 dagen heb, wat ik tot nu toe nog nooit heb gehad altijd tussen de 10 en 12
Hallo, Ik heb zelf nog nooit een innestelingsbloeding gehad, laat staan zwanger geweest..., Mar mijn menstruatie begint altijd 3dagen van te voren met bruinige afscheiding..., voor mij altijd een teken van ongi!! Maar is bij iedereen verschillend toch?? Over een paar dagen weet je meer! XXX