Hier wisselt het erg. Maar meestal wel tussen 6 en 7. Afgelopen weekend hebben we mogen "uitslapen" en was Milan pas tegen 8 uur wakker. Maar we zijn ook wel eens om 5 uur uit de veren!
hoe lang duurt die fase gemiddeld? hoor t wel veelo idd rond die leeftijd maar zo is mijn nichteje altijd pas na 9 wakker en heel vaak pas tegen 10 en dan denk ik mmm was da af en toe bij ons. vind da best laat maar rond 8 uur of zo. helaas snappen ze da nog niet ahahhahaha
nou hier wordt het met de dag erger! Vannacht heeft Diyana om 5 uur bedacht dat ze toch wel genoeg heeft geslapen en was klaar wakker! Ik kan haar niet laten liggen want dan kraait ze haar zusje wakker en dan heb ik helemaal poppen aan het dansen. Heb dus om 5 uur beneden gezeten met een meisje die het liefst wilde dat ik voor haar zing en dat ze dan op mijn schoot springt ... Heb uit ellende een kop koffie gedronken (en ik lust niet eens koffie ) Wil iemand mij aub vertellen dat dit overgaat en dat ze binnenkort gewoon weer tot 7 uur slapen?
Hier zijn het wel een beetje fases (gelukkig). Alleen erg jammer want de fases van errug vroeg wakker worden duurt langer dan later wakker worden. Hele tijd werd hij 6 uur wakker wat ik echt een oertijd vind, maar ja niets aan te doen. Laatste 4 dagen heerlijk om 7.15 maar vanochtend was het alweer zover 5.45. De dag duurt natuurlijk wel erg lang als je zo vroeg opstaat. Ons zoontje heeft nog 1 slaapje smiddags van ongeveer 12.30 tot 14.00 uur maar sinds paar dagen wordt hij gillend/huilend wakker om 13.15 en slaapt dan dus ook echt veel te kort. Gevolg: moe, huilerig, hangerig. Terug naar bed doet hij niet. Savonds gaan wij vroeg naar bed om het vol te houden, dus echt lange avonden voorjezelf heb je ook niet. Het is het allemaal meer dan waard hoor, maar wel pittig toch ?
hier momenteel hetzelfde eigenlijk de kleine man sliep eerst 's ochtends tot 8 uur... maar hij is nu 16 maand en wordt steeds vroeger wakker lijkt het wel.. vanmorgen nl al om 6.15 hoop een beetje dat het een fase is want klinkt misschien egoistisch maar ikzelf heb veel slaap nodig haha dus hoop dat binnenkort weer om 8 uur is hahaha maar goed.... zoals vruchtje24 al zegt zeker de moeite waard maar wel pittig