Hoe laat wassen en aankleden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dolfijn, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook om in 't ritme te blijven'.. Justin is rond 7 uur wakker, dan half 8 fles en ff op schoot of in de wipper spelen. Dan badderen en naar bedje, ik leg dan al wel schone kleding neer en t rompertje gaat al wel schoon aan in bedje. Als Justn uit bed komt rond 12 a 13 uur, word hij helemaal aangekleed.
     
  2. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa wordt meestal rond 7 uur wakker. Dan komt ze nog even een half uurtje gezellig bij ons in bed liggen, en rond half 8 was ik haar en kleed ik haar aan. Daarna gaan we pas naar beneden, en krijgt ze rond 8 uur haar pap. Om de dag s'avonds gaat ze in bad.
     
  3. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    wij doen om de 2 dagen douchen of wassen, meestal voor de 11 uur fles als ze weer uit bedje komt. Ik doe verder iedere keer na badje schone kleertjes aan (die draagt ze dus 2 dagen behalve als ze erg knoeit, spuugt etc). Hier geen pyama ofzo.

    Groetjes liset
     
  4. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Rhune gaat s"avonds rond een uur of 8 in bad en krijgt dan zijn laatste fles en slaapt dan door tot 8u30 ongeveer, dan krijgt hij zijn eerste fles en kleed ik hem meestal nadien aan, soms laat ik hem bv als het wat kouder is langer in zijn piama zitten tot na zijn tweede slaap.
    Grtz x
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme gaat altijd na het avondeten in bad.

    's Morgens ligt het er aan wat ik in de planning heb of ik Emme meteen aankleed of niet. Als we niet weg gaan gaat Emme in de pyama mee naar beneden. Gaan we weg, dan kleed ik d'r aan voor we naar beneden gaan.
     
  6. Hester

    Hester Niet meer actief

    's Avonds in bad, dan schone romper + pyjama aan, lekker fles drinken en dan naar bed.

    's Morgens om 6.30 uur de fles, daarna wassen en aankleden (schone romper en kleertjes) en naar het KDV vertrekken.

    Als hij veel gespuugd heeft, krijgt hij zodra we 's avonds thuis komen weer schone kleertjes aan.
    En ik smeer hem sowieso tweemaal per dag helemaal in met olie.

    In het weekend is het uiteraard anders: dan mag hij lekker bij ons in bed uitslapen en daarna spelen in zijn pyjama en kleden we hem pas in de loop van de ochtend aan.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Het ligt er een beetje aan, meestal gaat ze 's avonds in bad na haar slaapje. Ze gaat ongeveer om de dag of 1 x in de drie dagen in bad, aangezien ze een droge huid heeft. Verder was ik haar meestal 's ochtends om een uurtje of 9 met een washandje.
     
  8. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Meestal komt Sophie rond 08.30 voor een flesje daarna nog even kroelen en spelen,zo rond 09.30 doe ik haar in badje en daarna gaat ze vaak nog lekker slapen tot rond 12.30...( al gaat dat nu volgens mij veranderen,ze slaapt nu vaak 1 uurtje en ze gaat s'middags op eens een lange slaap doen...)

    Groetjes,
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy krijgt rond half 7 / 7 uur haar eerste flesje..dan gaat ze vaak (de laatste dagen wat minder) nog even slapen tot uiterlijk 9 uur...dan rond half 10 een fruithap en tegen half 12 als ze weer haar fles krijgt kleed ik haar pas om aangezien ze met de fruithap anders toch weer vies wordt. Ik doe haar om de dag (soms om de 2 dagen als het zo uitkomt) s avonds in bad.
     
  10. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Danischa krijgt de eerste fles altijd tussen 7.30-8.00.Als ik weg moet kleed ik haar na dr flesje gelijk aan.Maar meestal was ik haar en kleed ik haar aan na de tweede fles.Ze gaat 's avonds in bad!
     

Deel Deze Pagina