Ik ben 25-10 ten huwelijk gevraagd.....dit was de dag dat we 10 jaar bij elkaar waren. Ik heb natuurlijk ja gezegd Nu hadden we het er wel eens over gehad....hoe we het zouden doen. Nu willen wij geen groot feest....geen toeters en bellen maar het juist heel erg intiem met een paar mensen. Ik ben eens benieuwd hoe anderen dit gedaan hebben...want ik wil het dan toch wel speciaal maken...
wij gaan volgend jaar ook trouwen en houden het ook klein hoor . Gewoon de plechtigheid voor fam en vrienden en voor de naaste mensen savonds een diner en in het weekend kan me vriend een gedeelte van zijn werk krijgen om een feestje te geven.
Gefeliciteerd, wat leuk. Wij zijn ruim 5 jaar geleden getrouwd. We hadden ongeveer 25 gasten de hele dag. Hebben alles op een locatie gedaan. Eest foto's maken Daarna trouwen Toen taart en daarna lekker geborrelt. En als afsluiter van de dag een heerlijke BBQ. Dit was echt een perfecte dag voor ons. En iedereen die er was, was ook vol lof.
mijn geslaagde dag is als we er voor ons trouwen mega mooi uit zien maar op ons feest maakt het niet uit zolang de kids gelukkig zijn en ik me fles boswandeling heb ben ik blij al gaan we pannenkoeken eten.
Dank je Happy.... Ik wil ook een mooie jurk enz...maar niet een grrot feest enz...misschien een bbq in de pas vernieuwd tuin tegen die tijd... Ik wil graag zelf ook genieten. Ik heb het idee dat heel erg vaak de dag draait om handjes schuden enz...dat willen wij dus niet...dan maar minder gasten.
Hier alleen directe familie uitgenodigd. Na de plechtigheid gaan lunchen en om 4 uur vertrokken voor een romantisch weekend voor 2. Wat ons betreft ideaal
Wij zijn met z'n 10-en (bruidspaar, mama bruid, ouders bruidegom, 2 zussen, 2 zwagers en 1 neefje) op een salonbootje in de Amsterdamse grachten. Daarop ook getrouwd, aangelegd bij Artis en daar heerlijk met elkaar de middag doorgebracht. Daarna spontaan met elkaar gaan eten... heerlijk allemaal
Wij zijn met 14 man (familie en vrienden) een week naar Griekenland geweest en daar zijn we getrouwd. Wel heel officieel met jurk, pak, bloemen, fotograaf ed. maar lekker informeel. Zou het niet anders gewild hebben, maar dat is persoonlijk. Vrienden van ons zijn pas geleden groots getrouwd en dat had ook zijn charme!
wij gaan 7 juni 2013 trouwen en we houden het ook klein. we hebben de gehele dag ongeveer 40 gasten (dit is inclusief kinderen). we gaan eerst foto's maken met ons gezin, daarna trouwen op het stadhuis en als laatste gaan we bbq'en met de gasten bij van der valk waar wij met ons twee ook blijven slapen.
wij hadden alleen onze ouders broers en zussen uitgenodigd. grote familie aan beide kanten dus zaten al op 25man. Maar wel de mensen die dicht bij ons staan. Receptie hadden we bij mn pa thuis (is bij hem wat meer ruimte dan wat wij in ons huisje hadden) lekker taartje gegeten, belegde broodjes (zijn heel vroeg in de ochtend getrouwd) en savond zijn we met alleen ouders heerlijk gaan wokken bij de chinees waar manlief en ik altijd standaard heen gaan. Kwas overigens wel 38weken zwanger dus had ook geen zin in poespas, maar we wilden beide lekker klein en rustig houden. niet te veel int middelpunt staan. tot zover dat kan op je trouwdag maar was lekker relaxed en geen grote stress en geregel. als ik t overnieuw zou moeten doen deed ik t precies weer zo
Wij hadden bij de plechtigheid zelf wel wat vrienden en familie maar wilden de rest van de dag met ouders broers en zussen. We hadden in het hotel waar we ook de bruidssuite hadden een hele mooie zaal met een prachtig gedekte tafel en ook wat zitjes. Eerst lekker taart gegeten en daarna heerlijk lang gegeten en gedronken. We hadden maar 7 trouwkaarten nodig. Jammer dat we er minimaal 25 moesten bestellen. Heb er dus veel als aandenken.
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wij gaan a.s december trouwen op maandagmorgen, mijn ouders, onze kids, broer,schoonzus,neefje, beste vriendin + echtgenoot zijn erbij aanwezig. Daarna koffie met gebak bij mijn ouders thuis. De zaterdag daarna een bescheiden feestje met iets meer mensen maar ongeveer 20 totaal. Het is voor allebei de 2e keer dat we trouwen en ik ben zwanger dus dit is wat we nu kunnen en willen doen. Klein maar wel met alle mensen die ons dierbaar zijn in ons eigen huisje!
Wij hebben eerst een borrel gehouden voor wat goede vrienden en familie in de tuin van een tapasrestaurant, ik denk dat er zo'n 30 man was. Was heel knus en gezellig, met taart, prosecco en tapas. Daarna zijn we met alleen onze ouders, en mijn zussen met hun mannen en kinderen wezen eten. Ik vond het een heerlijke ontspannen dag, en zou het zo weer op dezelfde manier doen.
O nee klein houden lijkt me helemaal niets.. Ben 2x getrouwd en allebei met idd alle toeters en bellen, 50 daggasten en 350 avondgasten. leuk leuk leuk.. Maar kleinhouden zal ook zijn charme hebben misschien.
Wij hebben het groot gedaan en ik heb megaspijt! Vrienden van ons hebben alles in een paar uur op dezelfde locatie gedaan! Trouwen in de tuin van een brasserie, haojes en drankjes met 37 mensen en daarna een diner met 11 mensen! Wel een mooie jurk! Maar het was niet al te duur en ze hebben een superdag gehad... Als ik het over kon doen... Je moet natuurlijk niet net als ik schuldgevoel hebben als je de een wel en de ander niet uitnodigd! Maar goed, het is jullie dag! Had jij niet als eens je man gevraagd die nee zei Lov23??
Uhm nee??? Hahahahaha Maar het gaat er vooral om dat je trouwt op de manier die je zelf wilt. Of dat nu groot is of klein...... Ik hoef niet al die mensen op mijn bruiloft die ik nu ook nooit zie....maar die alleen komen omdat we een feest hebben of omdat het moet... We zitten te denken om in onze tuin een groot feest te houden met bbq.....