Hoe laat wordt jouw kind (1+) 's ochtends wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yukl, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe laat wordt jouw kind (1+) 's ochtends wakker?

1. 05.00 uur of vroeger

2. 05.30 uur

3. 06.00 uur

4. 06.30 uur

5. 07.00 uur

6. 07.30 uur

7. 08.00 uur

8. 08.30 uur

9. 09.00 uur of later

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme ligt rond 19.30 uur in bed en slaapt tot 6.30 uur. Overdag slaapt ze niet meer. Ze heeft volgens mij hierdoor continu slaaptekort. Overdag krijg ik haar niet meer in bed en is ze strontvervelend. Ik vind het vreselijk maar weet ook niet wat ik er aan moet doen. Later naar bed heeft geen zin want ze is toch vroeg wakker. Dat vroeg wakker vind ik niet erg, maar ik zie en merk aan d'r dat ze moe is. En haar gedrag is daar ook naar (niet luisteren en veel en snel huilen). Vreselijk.

Lonne slaapt van 19.00 uur tot 7.30 of nog wat later. En die slaapt natuurlijk overdag ook nog twee keer een aantal uren.

Pim

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

8 uur is toch prima? Snap echt niet dat je daar over klaagt!!!

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik heb 0700 gestemd; ze is 0715 stipt wakker:) ze is dan nog geen 1 maar wel over 2/1/2 week:)

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Iedereen bepaald toch voor zichzelf wat prima is?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En een half uurtje eerder naar bed? Zo te horen is ze bek af... kindjes slapen over het algemeen beter (en langer) als ze niet helemaal afgedraaid naar bed gaan.

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    De kinderen gaan hier om half 8/8 uur naar bed.
    Mijn dochter slaapt door tot de volgende ochtend half 9.
    Mijn zoontje wordt 's avonds rond 10 uur nog wakker voor een fles.
    Daarna slaapt hij ook door tot half 9.
    Best een luxe vind ik zelf!

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mijn zoontje gaat om 19.00 uur naar bed en de laatste tijd is hij rond half negen wakker. Tenminste, als hij niet wakker wordt van een van ons, omdat wij eerder opmoeten. In het weekend sta ik altijd alleen met hem op, omdat mijn vriend in de horeca werkt en dan eigenlijk net thuis is, dus ik vind het heerlijk dat ik nu ook een beetje uit kan slapen.

Maar helaas weet ik ook hoe lekker het is, omdat ik wel andere tijden gekend heb. Mijn zoontje heeft echt fases. Dan weer een paar weken heerlijk slapen - 's nachts en overdag - en dan weer een paar weken totaal r-u-k. Ik geniet er nu dus maar van.

Ik vind het trouwens echt knap hoor, als je die nachtvoedingen zo lang trekt. Je kon mij echt opvegen. Ik kan gewoon niet functioneren als ik niet goed slaap. En werken al helemaal niet.

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @yukl, wat vreselijk voor je trouwens zeg. Ik herken het wel een beetje, want mijn zoontje had het in het begin erg met overdag slapen. Als ik er dan de boekjes op nasloeg zou hij in totaal 16 uur moeten slapen, maar dat was misschien een uur of 11. Ik werd helemaal gek want ik had geen moment rust...

Volgens mij zijn er al heel veel goede tips gegeven, maar misschien kan je het ook een keer bij het CB aankaarten?

Sterkte!

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D wel als je zelf later naar bed gaat en ze daarvoor ook al een paar keer wakker is geworden (maar dan valt ze vanzelf weer in slaap) en ik word er niet vrolijk van als ik om 8uur als het nog bijna donker is en het stormt bijna beneden zit.
    en er nog bij optellen dat ik (net als yukl) zwanger ben en de afgelopen weken erg moe ben (en dan wel op tijd in mijn bed kruip) (en 2weken geleden ziek geweest ben)

ik heb het nagevraagd bij mijn moeder en wij waren ook lange slapers. mijn vader was door de weeks nooit thuis (vrachtwagenchauffeur) en wij gingen ook wel eens later naar bed. en sliepen smorgens ook lang (9-10uur)

ik zucht al als ik om 7uur op moet als ik ga werken (of om 6uur)
    ben gewoon heerlijk lui van mezelf:D

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason sliep eerder elke avond stipt om 19.00 en sliep dat tot ca 6.00-6.30. ( soms 5.30 of 7.00)
    Sinds het uur slaapt hij pas rond 20.00 en is nog steeds elke ochtend even vroeg wakker :(
    Mason is helaas nooit een top slaper geweest.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier standaard tussen 4:50 en 4:55u. Lekker vroeg dus! Maar hij is echt klaarwakker dan.

12. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    tussen 08.00-09.00, ze gaat tussen 20.00-20.30 naar bed.

13. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

sukaina krijgt om 20.30 nog een flesje en ligt ten laatste om 21.00 in haar bed smorgens staat ze op rond 9 uur en smiddags slaat ze van 13.30 tot 15.00

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Nou, die van mij slaapt ook niet zo lang hoor. Hij heeft maanden geslapen tot 07.00/07.30 maar die tijd is sinds 2 maanden helemaal over.

Vanmorgen was het 05.34 toen hij begon te brabbelen in bed:(:(. Hij is nog eventjes weer in slaapgevallen rond 6.15 tot 07.00 en toen begon hij te huilen en mama te roepen.

Eigenlijk is hij elke dag rond 06.00 uur wakker en ik probeer het zo lang mogelijk te rekken om hem eruit te halen en meestal wordt hij het echt zat rond 07.00 uur.

Ik hoop dat hij weer gaat slapen tot 07.00 uur maar ben er bang voor, gaaaaaaaaap! Ik lig dus tegenwoordig om 22.00 uur in bed.

Ben jaloers op al die mama's waarvan de kindjes langer slapen dan 7.30.

Veel liefs
    Nataly

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

brrrrr... dat is echt nog diep in de nacht! :$

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    :$:$:$:$:$:$
    dan zou ie er echt niet uit mogen van mij, dan maar huilen.
    Dat vind ik echt nog midden in de nacht

17. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Onze jongen ook een tijd heel vroeg wakker. Maar eh we legde hem gewoon weer lekker onder de dekens terug en werd verzocht weer in slaap te vallen tot 8 uur ofzo en na een half uur kletsen in bed sliep hij wel weer in....

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    het klinkt vast een beetje stom, maar heb respect voor je. ik zou echt huilend gek worden. ;). maar ja, denk niet dat je er veel aan kan veranderen (hopen dat het nog verandert)

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nou sorry hoor maar als ik hier lees dat iemand 08:00 vroeg vind, vind ik dat zwaar overdreven! Dan reageert iemand ook nog 'dat bepaal je toch zelf of het vroeg is'
    tsja wat had je dan verwacht van een dreumes? Dat die elke dag tot 11:00 slapen ofzo?!

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

zou wel lekker zijn toch :D:D maar je hebt wel gelijk idd! vind 8 uur echt niet vroeg hoor haha vind t meer een luxe! jayla heeft tijden gehad dat ze tussen 5 en 6 echt klaar was met slapen

Deel Deze Pagina