Onze kleine man heeft een voorkeurs houding en daar kwam ik pas 2 uur later achter Om 22. uur kwam hij voor zijn voeding en een 1/2 uur later huilen dus nog even bij mama en maar weer terug gelegt, maar nee hoor niet slapen maar wel heel moe zijn. Nog maar even bij mama, nog een beetje troost (.) (.) In de box gehad maar dat wilde hij ook niet! Uit eindelijk ben ik bij hem gaan zitten op zijn kamertje en zo een 10 min later wil hij toch echt gaan slapen en draait wat, en begint te mopperen. Kan hij niet op zijn zij draaien omdat de trappelzak in de wegzit (te grote t.zak) ik help hem even en meteen viel hij in slaap. Echt voel me wel een beetje oenig!!!
het is ook heel lastig om te weten wat ze nou precies willen.. niks oenig aan toch? het is gewoon even uitproberen en testen wat ze nou lekker vinden! fijn dat je nu weet hoe hij lekker rustig gaat slapen!
Hihi, zal vast nog vaker gebeuren! Toen ik nog BV gaf (ben nét gestopt) heb ik wel eens een paar uur gedacht, wat wil ze nou? Wil ze slapen, in de box? Doe niet zo huilerig! Tot ik op de klok keek, bleek ze al lang weer een voeding te mogen Oeps! Zulke dingen gebeuren Wees blij dat hij daarna lekker heeft geslapen!
hahaha dat is me nog niet over komen, dat ik te laat was voor de voeding. Dat kan ook niet bij Dilano want hij geeft het goed aan. Nou lekker geslapen!!! Hij kwam om 4.00 en om 6.00 weer en besloot om vanaf 7.15 wakker te blijven, ik sliep pas om 2.00 dus ben nu wel een beetje brak en hij ligt vrolijk in de box te spelen. groetjes snoet
Is niet oenig hoor, jij kan ook niet alles weten wat ze nou willen Onze vent slaapt nu ineens liever op zijn zij, en ik draaide hem steeds maar op zijn rug en hij boos. Dat was dus de rede van niet slapen hier, hij wilde gewoon op zijn zij hihi