hier helaas ook een dreumes die later dan gehoopt op bed ligt maar al veel en vaak verwoede pogingen gedaan tot eerder maar helaas. Hij ligt er tussen 21:00 en 21:30 in. Wel eerder geprobeerd maar hij slaapt toch echt pas rond half 10. We hebben ook echt 1,5/2maanden volgehouden om om 8uur in bed te liggen maat hij blijft stuk wakker tot die half 10 grens. En vind het wel best, Het zal vast verandren. Dus hier pas op half 10 helemaal ready. Maar we liggen zelf ook pas rond 01:00 / 01:30 in bed dus e hebben toch nog wel even samen hoor
Hier eten we meestal samen rond 18:00 maar soms eet mijn zoontje eerst en dan wij (ligt eraan hoe laat ik uit mijn werk kom). Dan spelen we nog even, schaaltje yoghurt en dan ligt hij meestal rond 19:00 in (soms iets later). Terwijl de 1 de kleine in bed legt, ruimt e ander de keuken op. Dan heb ik lekker tijd voor een kopje koffie, een wasje vouwen of gewoon me-time.
Hier eten wij rond 6 uur en Layla gaat om half 8 naar bed, meestal slaapt ze meteen dus heb ik nog tijd zat voor de vaat en op te ruimen en mn eigen dingetjes
Half 8. Jasmijn en Madelief gaan samen om ongeveer 7 uur naar boven en dan is het wassen tandenpoetsen. Voor Jasmijn nog een verhaalje voor gelezen en Madelief nog haar laatste fles en dan liggen ze om half 8 in bed. Heerlijk dat ik mijn avonden weer terug heb!
Nou die kleine ligt om 18.45 uur op bed dus vanaf dat moment heb ik tijd voor mezelf. Meestal doe ik nog wel even de was maar het komt ook wel voor dat ik al lekker op de bank plof. Heerlijk heel de avond voor onszelf!
Wat lekker vroeg allemaal zeg! Maar die van mij is nog een stuk jonger, dus ze krijgt de laatste fles rond 22.00/22.30 uur en dan naar bed. Met een beetje geluk, als ik niet te moe ben, ga ik nog even hier kijken of een beetje tv kijken. Gelukkig slaapt ze dan wel door tot half 8 meestal.
daar heb je niet altijd voor de kiezen. als ze niet willen slapen, lukt het ook niet. ik hou leah soms ook beneden omdat ze nog niet moe is ze gaat dan ook pas slapen als ze moe is.
Dat is makkelijk praten wordt hier niet gedaan... ik wou dat het anders was maar meneer slaapt gewoon niet eerder! En als ik hem 1 slaapje per dag laat doen & dan om 8 uur in bed stop, is hij smorgens om 4 uur ready to go!
dan zou ik hem ook niet eerder in bed leggen, dan liever savonds langer wakker dan smorgens voor dag en dauw uit je bed
hier wil ze ook wel eens niet slapen, of slaapt een uur en is dan weer wakker. als ze echt niet wil slapen dan mag ze nog even mee naar beneden (als ik nog beneden ben) en even spelen/kruipen enzo. zodat ze moe wordt. daarna weer naar bed. dat gaat ook niet altijd even soepel. dat vind ik altijd nog minder erg dan ineens om 6uur mijn bed uit te moeten (voor mijn werk vind ik het nog erger) (of nog eerder ppff) dat ben ik niet gewend en vind het ook echt niet leuk (ben nogal verwend op dat gebied door haar) ze sliep ook al best vroeg door en in het begin (de eerste 3maanden) was mijn vriend ook thuis, die heeft minder slaap nodig dan ik. dus ik ging redelijk op tijd naar bed en hij deed dan de laatste fles en ik de eerste. dat was een mooie deal.
Hier liggen ze er beiden in om 19.00. We eten meestal om 17.30 daarna mag Jelle nog even spelen en doe ik Jitte in bad. Als Jitte klaar is gaat Jelle in bad. (hij wil tegenwoordig in Jittes bad ipv onder de douche) Ik voed Jitte dan en leg haar op bed, terwijl mijn man dan de keuken opruimt en in de tussentijd een oogje in het zeil houd bij Jelle. (het heeft ook zo zijn voordelen om de badkamer beneden te hebben) Hij droogt dan daarna Jelle af en brengt hem naar bed en dan zijn we allebei om 19.00/19.15 klaar. Manlief kan dan weer gaan werken en ik kan lekker forummen...
Om half acht zit ik met een kopje thee op de bank, dan liggen de kids lekker in dromenland en heb ik het huis aan de kant.
Hier gaat onze uk om 20.00 uur op bed. Als ik nog even wil douchen ben ik dan rond 20.30 uur beneden en anders 20.00 uur. Afwassen doet vriendlief vaak als ik haar in bad doe en daarna de fles geef of andersom. Dus de een zorgt voor haar en de ander doet de afwas, ruimt wat op etc. Ik werk 3 dagen in de week dus het huishouden doe ik verder zoveel mogelijk overdag.
om 7 uur gaat jayden in bad degene die m niet in bad doet ruimt de keuken op.. en dan geef ik m een flesje en ruimt me viend zn badje op dus 8 uur zitten wij beneden.
meestal gaat hij om 20.00 naar bedje, maar vanavond was het 21.00 uur omdat hij niet eerder wilde slapen. Opruimen en schoonmaken doe ik sochtends of overdag. Ik werk onregelmatig dus dat kan wel.
20u altijd klaar! wij laten zijn badje vollopen om half 8. papa mag dan kiezen: Jamie in bad doen of de keuken opruimen (vaatwasser enzo inladen...) dan doe ik jamie afdrogen, fles geven en op bed leggen en zijn we samen om 20u klaar
o jeetje ben ik nou zo een slechte huisvrouw dat ik die dingen nooit in een volgorde doe? Wij eten tussen 6 en 7 en dan zet ik de borden in de keuken. En dan geef ik mijn dochter een flesje wanneer ze dat wil (geeft ze zelf aan) en dan stop ik haar rond 8 uur in bed. Ondertussen ga ik wat computeren (kijk bijna geen tv) en soms loop ik even naar beneden om de vaatwasser in te ruimen of de was aan te zetten ofzo... Ik ben er wel achtergekomen dat ik geen type ben voor rust en regelmaat... Oja en ik douche meestal s ochtends en alleen als ik me vies voel nog een keertje s avonds. En badje van Emma doe ik om de dag meestal een keer s middags ofzo als ik daar zin in heb...