...van bijna 6 maanden, wat moeten we allemaal meenemen? We hebben een last minute geboekt bij vakantiepark Beekse Bergen, over anderhalve week gaan we daar een midweek in een sta caravan. Het is de eerste keer dat we met Thirza op vakantie gaan, en ik wil niets vergeten. Campingbedje is daar aanwezig. Hebben jullie tips wat we nog meer mee moeten nemen. -voeding en flessen -luiers/doekjes -voldoende kleertjes -beddengoed -zwemluiers/zwembroekje -wagen -speelkleed/speelgoed
Extra speen (als ze dat heeft) Ik zal persoonlijk paracetemol meenemen neusspray en luuf mocht ze verkouden worden of koorts krijgen. Slabbertjes Shampoo/bodylotion/haarlotion/tandenborstel/badolie/factor50/washandjes/hydrofyfielen luiers( ik droog me zoontje daarmee af) Badjasje/ pet of hoedje voor als het warm is / nagelknip hmm kan even niets meer bedenken.
Zit ze al in de kinderstoel? Anders is een wipstoel nog wel aan te bevelen. Die hebben wij veel gebruikt.
haar EIGEN matrasje vaak zitten op vakantie parken geen matrasjes in de camping bedjes alleen z'n dun dingetje en natuurlijk haar eigen dekentjes en haar tut als ze die heeft en verder veel plezier met jullie vakantie!
speen heeft ze niet en een wipstoel hebben wij ook niet. Ik zal idd een ehbo tasje maken en daar ook paracetamol en neusspray enz voor haar in doen. Eigen matras is een goeie, daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben. En idd zonnebrand creme en zonnehoedje, als het mooi weer is zullen we veel buiten zijn. Ik schrijf het allemaal op hydrofielen en slabben neem ik idd ook een hele stapel van mee. En een badcape voor het zwembad, is dat handig?
Ja badcape is handig voor als ze in het water is geweest en er een beetje wind staat. Misschien kan je ook een hmm hoe heet dat nou een zwemband!!! Haha waar ze zeg maar in kan zitten special voor baby's is ook erg handig