15 maanden en wilt uit ledikant klimmen, HELP!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetchocolate, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Dames, HELP!!!!

Onze 15 maanden oude dreumes wilt niet slapen. Zijn ledikant staat bij de vensterbank, waar speelgoed op ligt. Dat heeft meneer nu ontdekt. Hij klimt dus zowat uit het ledikant om speelgoed van de vensterbank te pakken. Zo dichtbij zijn ledikant stond het niet dus hij moet er echt moeite voor hebben gedaan.

Nu ben ik heel bang dat hij uit zijn ledikant gaat vallen. Zijn kamer anders indelen is geen optie; kleine kamer.

Wie heeft ervaring? Wat was dé oplossing? Alles van de vensterbank halen? Maar dan ook echt werkelijk alles?

Het is nu 3 keer in 1,5 uur tijd gebeurd.

Alvast bedankt.

2. Dana

Dana Niet meer actief

Ja ik zou alles uit de vensterbank halen, mijn dochter heeft pas speelgoed op haar kamer gekregen toen ze een juniorbed had, toen pas kon ze ook lekker uit bed om te spelen.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zou in eerste instantie idd alles van de vensterbank halen kijken of dat voldoende is. Als je merkt dat je kindje er toch uit gaat misschien toch naar een ander bed kijken is vroeg, maar een vriendin heeft dat ook gedaan. Haar zoontje die klom dus ook uit het ledikant (dat zeg ik verkeerd hij liet zich vallen) erg gevaarlijk. Daarom heeft ze een ander bed aangeschaft.

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Bedankt!

Ik zal eens kijken of dat helpt. Net nadat ik het bericht postte heb ik wel het speelgoed nog verder weg gezet. Hij heeft het daarna niet nog eens geprobeert.

Hij ligt nu wel IN zijn bed te slapen (gelukkig IN bed). Wij hoeven hier nog geen peuterbed aan te schaffen; Één zijkant kan van ledikant af en daar kunnen we een bedhek voor plaatsen.

Deel Deze Pagina