ik heb 12 jaar de pil geslikt (Marvelon) en nog een paar maanden NuvaRing gebruikt. Na stoppen gelijk goede cyclus en in de 3e ronde zwanger. Had ik zelf helemaal niet verwacht.
Ik heb 16 jaar de pil geslikt en in ronde 11 zwanger. Ik had na het stoppen met de pil eigenlijk meteen een normale cyclus. Dus geen last gehad van ontpillen. groetjes Mona
Erg leuk om te zien dat er ook aanmoedigende verhalen voor mij zijn! Ik zelf zal even vertellen waarom dit zo'n brandende vraag van mij aan jullie is. Ik zelf ben 27 jaar en slikte vanaf mijn 11 of 12de jaar al de pil, ik was zo ziek van de maandelijkse ongemakken dat de enige manier om mijn gewicht op peil te houden aan de pil gaan was. Nu was ik dus erg bang dat het wel eens heeeeel erg lang zou kunnen duren voor ik zwanger zou raken (kan natuurlijk altijd nog zo zijn) maar deze berichtjes stellen me toch wel een beetje op mijn gemak, ik ben duidelijk niet de enige die de pil zo lang heeft gebruikt. Het hoeft dus geen probleem te zijn. Groetjes Mamalieske en tot zo ver heel erg bedankt voor jullie antwoorden en berichtjes!
Ik ben ongeveer tien jaar aan de pil geweest en het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik zwanger was. Dit had volgens mij niks te maken met het lange pilgebruik, want mijn cyclus was meteen weer normaal! Mijn man heeft geen superzaad Edit: Of toch wel? Met twee bevruchte eitjes.... Marian
Hoi! Interessant onderwerp! Ik heb 8 jaar de pil geslikt en was na bijna 4 maanden gestopt te zijn zwanger! groetjes Nicole
ik ben 13 jaar aan de pil geweest microgynon 50 eerst 30 daarna 50. in de 3e ronde was het raak. ik heb geen last gehad van het ontpillen groetjes bianca
heb 14 jaat de pil geslikt en was in ronde 2 zwanger erg snel dus hadden we ook niet verwacht maar wel eg leuk
Hoi, Ik was 15 jaar aan de pil. In februari gestopt, even een aantal weken moeten wachten op een normale menstruatie en in April was ik al zwanger. De tweede maand dus. Ik heb geen last van bijverschijnselen gehad, en mijn menstruatie was nog minder als met de pil, haha. Groetjes MB2005.
euh ik ben ongeveer 8 jaar aan de pil geweest in maart gestopt en ben nog 2 keer ongesteld geweest en daarna zwanger! Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan!