Hoi, Ik vroeg me af hoelang vrouwen aan de pil waren voor ze stopte met de pil om zwanger te raken..? Ik zelf heb de pil al 16 jaar geslikt, ben blij dat ik ervan af ben, maar de extra kwaaltjes die je nu erbij hebt is wat minder, maar je moet er iets voor over hebben om zwanger te worden....
Ik heb 14 jaar de Diane-35 pil geslikt en ik heb nu 1 jaar de nuvaring gebruikt. Ik ben 9 augustus met de nuvaring gestpt. Eerst ontrekkingsbloeding gehad en nu maar wachten op de eerste "echte" ongesteldheid ... je weet hoe snel of langzaam je cyclus weer op gang komt hè .... Ik heb pas sinds gisteren klachten als hoofdpijn,buikpijn, pijnlijke tepels en duizeligheid ... dus ik denk dat mijn eerste ongesteldheid niet zo lang op zich laat wachten ... En dan ga ik mijn eerste ronde in ... spannend hoor !!! Succes
Ik maar 2,5 jaar gelukkig en ik had een lichte pil. Ik ervaar wel dat het 'ontpillen' behoorlijk wat gezondheidsklachten meebrengt. Ik wist dat niet en dat is me ook nooit verteld toen ik met de pil begon. Zo zie je maar dat dit wederom iets is waarbij we in de duisternis gehouden worden. Medicijnen worden heel makkelijk voorgeschreven, maar dat er best problemen aan kleven naderhand, wordt even niet vermeld. Fijn !! Succes en Sterkte allemaal. Het zijn spannende tijden he?. Groetjes, Marianne
Ik heb zelf 3 jaar de pil gebruikt, maar ben nogal een vergeetachtig typje... het werd dus voor mij Implanon. Deze mag 3 jaar blijven zitten. Ik heb er eentje helemaal opgebruikt, de tweede is er na anderhalf jaar uitgehaald. Erg veel last van ontpillen (of ont-Implanonnen) heb ik niet gehad, gelukkig maar...
Ik heb denk ik zo'n 10 jaar de diane geslikt.. daarvoor was ik gemiddeld tussen de 12 en de 16 dagen ongesteld en ben nu sinds januari gestop maar helaas nog maar 1 natuurlijke menstruatie gehad..
Ik heb zo'n 14 jaar de pil geslikt. Ben na het stoppen met de pil en met roken een kleine 20 kilo aangekomen... Was na een half jaar echt ontpilt en na 9 maanden zwanger... Ik had een heleboel lichamelijke klachten die stopten nadat ik met de pil was gestopt. Ik heb nog nooit van mn leven zo'n goede beslissing genomen!
16 jaar de pil gebruikt.. De kwaaltjes had ik niet gemist, die neem ik nu voor lief, het is voor een heeeel goed doel!
17 jaar! Marvelon gebruikt! Nu dik een jaar gestopt. Het rare was dat ik niets van ontpillen heb gemerkt eigenlijk. Mirre
Ik heb cilest, marvelon en de laatste 4 jaar Yasmin geslikt. De enige bijwerking die ik van die laatste heb gehad was hoofdpijn in de stopweek. Voor de rest heb helemaal geen bijwerkingen ervan gehad.
Ik heb 8 jaar de pil geslikt.. Stederil 30, geen zware pil. ik ben begin juni gestopt en een cyclus van 32 dagen.. en zie nu het eindresultaat!! succesjes Liefs Faith
Ik heb 13 jaar de pil geslikt... Ben eigenlijk wel erg verrast dat, ondanks het 13 jaar slikken van de pil, mijn cyclus meteen zo regelmatig is (gemiddeld 25 dagen)
Ik ben ongeveer 8 jaar aan de pil geweest en sinds augustus gestopt en nu dus wachten op mijn 1e ongi..... of niet misschien! Groetjes
Ik was 8 jaar aan de pil. eerste cyclus duurde 114 dagen. Nu maar straks afwachten.. ben erg benieuwd.