Ik heb sinds vanmorgen echt die zeurderige ongiepijn rechtonder in mijn rug en heb sinds gisteravond ineens puistjes Zou dit evt. met een eisprong te maken kunnen hebben, normaal gesproken zou ik denken dat ik ongie zou worden, maar dat kan toch niet?! Liefs, Natasja
ja denk ook dat het je eisprong is. ik heb ongeveer hetzelfde! ik vind het altijd makkelijk dat ik mijn eisprong voel. klussen met die handel
Hahaha nou het klussen is gebeurd! Hopelijk hebben jullie gelijk en is het idd mijn eisprong! Liefs, Natasja
Klusserde klus hahaha hier ook gebeurd! Manlief moest eigenlijk gaan tennissen vanaaf ...dus we waren er rap bij eerder...hihi Nu gaat het niet door en zit hij prinsheerlijk op de bank voetballen te kijken (en ik hier prinsheerlijk te loeren
Meis same here!! enne nu (ik denk) dat mijn eisprong geweest is is de buikpijn over maarre die puistjes!!!!!!! Schei uit, vermenigvuldigen zich met de minuut!!
Hahaha klussen voor het goede doel Officieel zou ik vandaag mijn eitje moeten hebben, dus ik ga er nog ff een paar dagen tegenaan, je weet maar nooit waar het goed voor is! En mijn duimen draaien ook voor jullie