Hoi meiden Wat goed van dit onderwerp. Ik vind het ontpillen ook een beetje tegenvallen....allerlei kwaaltjes....ongie is ook wat heftiger (maar wel korter) en mijn hoofdpijnen kwamen weer geregeld terug.... Ik heb vanaf mijn 16e de volgende pillen geslikt eerst Marvelon 3jaar, toen Diane-25 2 jaar en daarna Microgynon 3 jaar, dus totaal 8 jaar. Vraagje van moi: Zijn er ook meiden hier die vanwege huidproblemen de Diane pil hebben geslikt (en misschien ook gewoon andere pillen) en hoe is het nu met je huid nadat je gestopt bent met de pil, net als ik......ben heel benieuwd.. groetjes
Ik heb 12 jaar Marvelon geslikt. Nooit geweten dat samen met je eisprong ook je libido om zeep geholpen wordt zeg! Voor straks toch maar naar een andere oplossing zoeken. Was wel gelijk de 2e ronde zwanger.
nicole1982: Ik slikte eerst de diane35 en later de yasmin voor mijn huid, ben nu gestopt en tot nu toe geen problemen gehad,zelfs geen vettere huid.. groetjes drieske
Heb 12 jaar de pil geslikt gestopt en de eerste ronde was ik al zwanger van miijn eerste.Na de bevallinge weer met de pil begonnen ongeveer 3 jaartjes en deze keer duurde het 4 mnd voordat ik zwanger was. Ik slikte trinordiol (3-fasepil) na het stoppen geen last gehad. Groetjes
hey, ik was bijna 12 jaar aan de pil. was erg vroeg voor het eerst ongie (10jaar) en was er zo ziek van dat de HA me aan de pil had gezet. heb veel verschillende gehad maar de laatste heb ik dik 6 jaar geslikt en was microgynon 30 ik had wel last van het ontpillen. in het begin voelde ik me heeeerlijk, helemaal vrij. maar na een maand sloeg dat om. maar ik dnek niet dat het ontpillen is om eerlijk te zijn. ik denk dat je nu de dingen voelt die je moet voelen, die erbij horen maar dat je ze nietgewend bent door die kl*te pil. die onderdukt die gevoelens etc. maar goed, ik ben nog steeds mijn lichaam aan het leren kennen
Hallo, Ik heb in totaal 11 jaar de pil geslikt. Ik ben ontzettend aan het ontpillen geweest, ik weet nu al zeker dat ik nooit meer aan de pil begin.. Ik had, voordat ik met de pil begon, geen last van puistjes. Nu dus wel, heel raar eigenlijk.. Liefs An
vaag... ik heb ook bijna 10 jaar de diane geslikt.. en ben sinds mei gestopt met de pil... en heb ik nu mijn 1e gehad.. en dat was 'opgeroepen' met medicijnen... zou dat aan de diane liggen? heb zelf mwah niet echt last gehad van ontpillen... alleen vette huid/vet haar (maar dat kwam door de shampoo blijkt nu, mijn vette haar) heel klein beetje puistjes.owjah.. had wel buikpijn..