Hallo, Gisterenmiddag kreeg ik een korte hevige kramp in mijn buik. Vervolgens verloor ik een paar kleine druppeltjes rood bloed. Later werd dit roze, alleen bij het afvegen. Omdat ik me zorgen maakte mocht ik gelijk langskomen voor een echo. Het hartje klopte goed en volgens de meting ben ik 8w4d zwanger. Volgens de gynaecoloog kon niet niet uitgesloten worden of dit het begin is van een miskraam. Ondertussen is er bij het afvegen nog wat bruinig slijm/bloed. Ik heb echter nog steeds een zeurende buikpijn. Hoe lang moet ik dit aanzien en wanneer weet/merk ik of dit daadwerkelijk een miskraam is? Alvast bedankt! ikbennic
HOi ikbennic, Als het een miskraam gaat worden dan zal de buikkramp toenemen en ga je ruim helder rood vloeien. Het komt vrij vaak voor dat er bloedverlies optreed in de vroege zwangerschap. DIt komt door de goede doorbloeding in de baarmoeder en de groei van je baarmoeder,daardoor kan er soms een haarvatje springe. Als je een mooi hartje hebt zien kloppen hoef je je geen zorgen te maken! Geniet en vertrouw op je lichaam! Imke