Hoe lang afwachten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liana84, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Hoe gaat het met jou nu? Ga je al snel weer werken? Ik in principe woensdag weer als het goed gaat.

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lichamelijk op zich prima. Mijn stoelgang is alleen een ramp. Donderdag avond voor het laatst naar de wc geweest. Nog een beetje buikpijn en verlies maar heel weinig bloed. Emotioneel voel ik me nog klote. Morgen gewoon weer werken. Heb de hele week al goed vol gepland, hoef ik ook niet al teveel na te denken.

Sterkte morgen!

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ja dit blijkt gewoon een hele lange cyclus te zijn, zondag 3 augustus een positieve ovulatietest gehad en nu dus op het wachtbankje of ik ongesteld of zwanger ga blijken. Heb dus nog geen menstruatis tussendoor gehad.
    Vind t erg spannend:D
    Hoe is t met jou inmiddels?
    En liana?

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oeh Joyce, wat spannend! Hoop dat je zwanger bent!

Hier gaat het wel oké hoor, de scherpe kantjes zijn er wat vanaf gelukkig. Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken.
    Merk wel dat mijn cyclus weer op gang is gekomen, ovulatietesten zijn aan het oplopen. Hoop dat ik snel een positieve test heb en dat ik snel weer zwanger ben.

Veel succes met afwachten Joyce!

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Liana - ik hoop echt dat het snel weer raak is en goed blijft gaan.. Spannend he!! Ik heb vandaag te horen gekregen dat de uk er toch uit is.. Ik had twee nachten terug lichte werken snachts en toen is het schijnbaar eruit gekomen.. Niet veel van gemerkt.. Ben zo blij want ik hoef morgen geen curettage.. Ook emotioneel gaat het wel.. En ik denk omdat de tijd de hormonen heeft vermindert.. Ook het idee en het rouwen heeft zo de tijd gekregen.. Dat heb jij in 1 keer moeten meemaken wat me idd heftig lijkt.. Blij om te lezen dat het weer beter gaat 😘

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat lief dat je hier reageert Hommel! Ik heb de emotionele impact van een curettage echt zwaar onderschat. Dat kwam dan nog eens boven het verdriet van de MK op.
    Super fijn dat je geen curettage meer hoeft en dat alles eruit is! Kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is, naast dat het natuurlijk ook verdrietig is dat het mis is gegaan.

Liefs.

Deel Deze Pagina