Ik heb over 2 maanden een afspraak staan in Gent. Niet bij een specifieke arts, ze gaven aan dat er waarschijnlijk een assistent beschikbaar is. Dat het afhankelijk is wie er beschikbaar is op dat moment... Is dit handig? We gaan na de onderzoeken in Gent voor een laatste poging en ben bang dat een assistent belangrijke dingen over het hoofd ziet...
Dreamflower in Gent moet je bij Prof De Sutter zijn. Je krijgt eerst een intake arts dat is op zich ok, die gaat met je doorlopen welke testen, historie etc daarna de Sutter. Ik zou vast bellen om die afspraak te plannen, wachtlijst is zo'n 5-6 mnd bij haar.
haha jawel hoor daarom alleen zo lang wachten. Er zijn ook gynacologen daar maar die zijn meer op fertiliteit, specifiek herhaalde miskramen is Sutter. Dr. Peters is ook aardig.
en als je nu belt voor dr. de Sutter ben je mid december aan de beurt Ik had in april gebeld en mag half oktober komen...
Wij hebben de intake gedaan bij De Sutter, zij heeft met ons het plan van aanpak opgesteld. (Er was eerst een arts in opleiding die wat papierwerk deed, maar meteen daarop volgend zaten we bij de prof aan tafel.) De rest vd behandeling is vervolgens door andere artsen gedaan, want daar biedt de agenda van De Sutter geen ruimte voor. Ik vond het helemaal niet erg dat het zo geregeld was. Al deze mensen werken onder De Sutter en indien nodig stemmen zij met haar af. Het intake gesprek en het maken van het behandelplan vond ik erg prettig, De Sutter is echt de beste op haar terrein. Wat een verademing! En het wachten meer dan waard, wat ons betreft.
Hi Hilly idd, dat bedoel ik ook, had intake met andere arts, advies met Sutter maar bijv ook Peters is prima voor follow up. Dit werd me in Gent ook aangeraden dat ze zo willen werken. Sutter is nu eenmaal de prof dus wel beste om van haar advies te krijgen idd.