pech met boodschappen...

Discussie in 'De lounge' gestart door lieniej, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Nu wordt ik ff niet goed!
    Ik dacht namelijk dat de appie hein een zeer goede supermarkt was en goede kwaliteit...Nou niet die appie hein bij mij om de hoek!
    Heb er van de zomer een paar keer aardbeitjes gekocht, direct de volgende dag zat er een laag schimmel op! Het is me ook al meerdere keren overkomen dat een krop sla de volgende dag voor de helft bruin is geworden en de komkommer zacht... Als ik bij deze appie hein een pak beschuit koop, kan ik m thuis weggooien want alle beschuitjes zijn gebroken. Vorige week had ik n pak meusli-repen en een potje huttenkase: ALLEBEI OVERDATUM! Ik weet dat je natuurlijk ook zelf n beetje moet opletten bij het boodschappen doen, maar dit is toch niet normaal? Verder bewaar ik produkten altijd zoals ze bewaard horen te worden en mn keuken is altijd schoon dus daar zal t niet aan liggen.
    Herkent iemand dit of heb ik nou gewoon pech?
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik herken het niet, ik denk dat het meer echt pech is! Gewoon balen en voor een appie vind ik toch wel dat ze er zeker op moeten letten met houdbaarheidsdatums! Misschien tijd om een andere supermarkt uit te zoeken?
     
  3. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb het ook met het fruit en groente van de ah. Ik ga er elke keer mee terug en krijg dan ook mijn geld terug. Ik haal dan nu ook mijn groente en fruit niet meer bij de ah.
     
  4. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Nou inderdaad, dat wilde ik dus ook nog zeggen: Ik vind de groente en fruit dus zwaar tegenvallen bij de appie...zeker met die prijzen die ze ervoor vragen. Ik moet ook gewoon naar n andere supermarkt, maar de appie is zo dichtbij en elke keer trap ik er weer in en dan gaat de volgende dag de helft weer in de afvalbak...ZUCHT
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Is dat niet vooral van de laatste tijd? door de slechte zomer is groente en fruit duurder en van mindere kwaliteit op dit moment. Ik merk het ook bij de appie, maar ook bij andere supermarkten.
    maar misschien is jouw appie weer net wat erger..gebroken beschuit en producten over de datum is wel erg slordig!

    groetjes marieke
     
  6. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik ga altijd naar de apie en tot nu toe geen problemen gehad, wel heb ik in de gaten dat de fruit en groente achteruit gaat maar dit is bij jumbo nog veel erger, dus ja al ik moet kiezen doe mijn dan toch maar de apie. het zal wel aan de slechte oogst liggen van dit jaar.
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onze appie heeft gelukkig prima spul. lekker en blijft goed bewaard. fruit vind ik helemaal overal duur geworden. zelfs de aldi vraagt soms behoorlijk hoge prijzen. denk dat eht ook een beetje van de winkel afhangt. ik zou wel terug gaan hoor! het hoort tenslotte niet zo!
     
  8. Niet meer actief

    Wij hebben het ook al een paar keer gehad bij de AH hier. Ging ook om verse groenteproducten!
    nou groetjes, anita
     
  9. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook mijn ervaring is dat het bij de Jumbo nog slechter is.

    En bij onze appie hebben ze een briefje hangen dat de kwaliteit van de groente en fruit momenteel minder door het weer, en dat je daar dus rekening mee dient te houden als je inkopen doet. Het is niet zo lan houdbaar als anders.

    Tegenwoordig doe ik elke dag inkopen, ik kon hier te vaak dingen weggooien. En je moet overigens wel altijd op de datum letten, niet alleen bij de appie, maar ze proberen het stiekem bij elke supermarkt lijkt het wel.
     
  10. Niet meer actief

    Het is me al vaker opgevallen hoe t bij verschillende filialen van een supermarkt zo anders kan zijn. Zowel bij de AH als bij andere bedrijven. Ik kom nu eigenlijk alleen maar bij de AH, vind t een fijne winkel en goeie spullen. En ideaal, zelfscannen! Nooit meer in de rij voor de kassa, nooit meer je spullen op de band zetten, maar zo uit t schap, direct in je tas...perfect!

    In mn vorige woonplaats kwamen we altijd bij de C1000, had vooral goed vlees en fijne winkel. Maar de C1000 hier vind ik een ramp, altijd lege schappen, slecht vlees, lange rijen etc.

    Maf hoor, dat verschil.
     
  11. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ikzelf kom ook af en toe bij de Appie, maar hier bij ons in de stad heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Maar sinds dat wij een Jumbo hebben, kom ik daar veel vaker dan bij de Appie, en mochten je daar dit soort dingen overkomen, krijg je ze gratis...
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, bij Appie krijg je je geld wel terug, maar inderdaad, ik haal er bijna nooit groente en fruit, waardeloze kwaliteit. Melige appels, beschimmelde aardbeien, kleine zure sinaasappels enz.
    Dat soort dingen haal ik vaak bij de Lidl of gewoon bij fruitboertjes hier in de buurt.
     
  13. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik herken het gelukkig niet, maar het is wel erg vervelend voor je en niet zoals het hoort!
    Ik zou er iets van zeggen bij de AH en de spullen overdatum + bonnetje meenemen!
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik kom er nooit ik ga altijd naar c1000 en heb daar al regelmatig gehad dat het vlees zuur is.
     
  15. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik ga ook altijd naar de c1000, maar heb nu al een paar keer gehad dat de paprika van binnen beschimmeld is!
    Aan de buitenkant niks te zien, snij je hem open is ie wit en bruin!

    Jakkes!
     
  16. Morrighan

    Morrighan Bekend lid

    21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb dat juist vaan bij de super de boer, hier in de buurt... allebei nog wel, als ik iets overdatum bij de appie heb krigj ik meestal mijn geld terug én een nieuw product...
     
  17. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    Ik heb van mijn schoonbroertje gehoord (groenteman bij de ah)
    Dat de groeten erg snel achteruit gaan, omdat de oogste zo knudde is/was
    en de rest..! misschien even na vragen bij de counter?
     
  18. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou onze AH is ook shit! :evil: Je kan amper voor 2 dagen eten halen. Alles is net van 1 of 2 dagen qua houdsbaarheidsdatum, zo irritant. Soms is het eroverheen. En inderdaad, het fruit vaak, paprika's die gewoon helemaal slap zijn, licht gele komkommers! ik irriteer me er mateloos aan. Ik meld elke keer dat die komkommers echt niet kunnen. Dan breken ze hem doormidden, en zeggen oh ja, kan echt niet. En vervolgens ligt er weer een nieuwe lading van die smerige dingen.

    De AH zit hier in de straat, en dat is het enige in de buurt hier, dus helaas ben je er afhankelijk van. MAar wat een $&%#*&%^&zaak zeg, baal er soms zo van. Vooral die datums op de verpakkingen.

    Die aardbeien enzo, herken het zo. Maar ja, wat doe je eraan. Ben weleens teruggegaan met het e.e.a., je krijgt vaak wel je geld terug hoor. Maar voel me dan net zo'n zeurende ouwe oma...

    ;)
     

Deel Deze Pagina