Wie heeft dit ook meegemaakt en toch zwanger was

Discussion in 'Eerste symptomen' started by destiny1978, Jan 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. destiny1978

Jan 10, 2009
    22
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit ook heeft meegemaakt of mij een advies kan geven ( onder de zwangere onderons)
    Het gaat om het volgende:

30 dec 2008 heb ik mijn menstruatie gehad ik heb een normale cycles van 28 dagen ( ik ben al jaren van de pil af dus dat is niet aan de orde)

9 jan had ik slijm dus heb ik vanaf me meestvruchtbare periode sex gehad zeker wel 7 dagen. Vanaf toen had ik krampjes in me buik beetje een verveelend gevoel zeg maar ,en dat heeft zeker wel 1 week aangehouden. Ook een dag goed misselijk geweest (overgegeven) terwijl ik dat normaal dus heelmaal niet kan.
    Ik heb daarna ook gewoon sex gehad af en aan in iedergeval voor mijn nod.
    Nu zou ik 26 januarie ongesteld geweest moeten zijn. Dat is niet het geval geweest ik ben/was 5 dagen overtijd. (dit terwijl ik dat nooit ben altijd rond de 28dagen cycles)
    Nu is het 31 januarie en ben ik vanmorgen bloed verloren terwijl ik geen krampen en ongie gevoel heb.
    Vanavond is het bloed veel minder bijna weg met afvegen lichtbloed met doorzichtig slijm niet veel.
    Ik heb 27ste en 29ste een test gedaan dus 1 dag overtijd en 3 dagen overtijd alletwee nega. Ik heb al een tijdje een heel erge voorgevoel zwanger te zijn.. Ik kan het niet uitleggen miss dat jullie mij begrijpen? :)
    Wat denken jullie hierover :(:
    Groetjes

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmmm ja als je echt helderrood gebloed hebt... Anders nog maar eens testen met een gevoelige test!

3. destiny1978

Jan 10, 2009
    22
    0
    0
    Ja idd ik lees op het forum dat er meer mensen last van hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn. Ik doe volgende week nog wel een test..

4. Chocoprinses

Jan 31, 2009
    50
    13
    8
    Female
    Rosmalen
    Anders misschien een bloedtest laten doen. Mijn zus had ook drie keer getest, allemaal met een negatieve uitslag. Na een bloedtest gedaan te hebben, bleek ze dus toch zwanger te zijn.

Succes!

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk toch dat je helaas toch ongesteld bent geworden, negatieve testen en bloedverlies zijn niet erg hoopgevend

Share This Page