Zoals de TT al zegt.Hoeveel dagen na NOD teste jullie positief? Ik ben zelf bijna een week over tijd maar helaas (nog)geen positieve test.Ik weet dat de een sneller hcg aan maakt dan de ander,mijn moeder teste bv altijd erg laat positief,bij de laatste moesten ze er zelfs via een echo achterkomen dat ze zwanger was. Ik weet dat dit heel zeldzaam is maar ben nieuwsgierig hoe het bij jullie gegaan is.
Super dat jullie allemaal al zo snel positief testen ! Maar zoals de TT al zegt en zoals ik omschrijf vraag ik me af of er ook mensen zijn die NA hun NOD dag positief testen en hoe lang dat dan duurde voordat die positief was
Ik had door een miscalculatie een week voor mijn NOD getest met een vroege test van Checkpoint (=merk) en die was al heel licht positief. een week later (een dag voor mijn NOD) heb ik weer getest en die was duidelijk positief.
Meestal moet je in je 6e week zitten om positief te testen met een reguliere zwangerschapstest, dus 2 weken na je NOD.
Ik heb bij mijn dochter 2 dagen na nod negatief en ong. 6 dagen na nod positief getest. Groetjes Fanny!
Hallo Bij mijn eerste teste ik 8 dagen na NOD positief Bij de tweede 6 dagen na NOD positief Bij deze eerste 2 zwangerschappen was ik er niet zo snel bij met testen en ontdekte ik dus later dat ik zwanger was. En nu bij de 3e zwangerschap teste ik vanmorgen op NOD positief! Hopelijk test jij ook snel positief.Alhoewel ik ook weleens hoor dat sommige negatief blijven testen maar toch echt zwanger zijn. Ik denk als je ver voorbij je NOD zit dat je dan het beste naar de H.A kan gaan misschien bloedtest? succes en veel geluk liefs esmeralda
Ik teste 7 dagen na NOD positief. Ik had er een week mee gewacht omdat ik niet durfde te testen uit angst dat er negatief uitkwam Maar heel snel verscheen het tweede streepje al!
Nou,ik had vandaag mijn NOD,heb vanmiddag getest en zie mijn banner,ben zo blij. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook op mijn NOD getest,ook positief meteen.