Halloa was ik weer ik moet nog even tot dinsdag volgende week wachten dus toch maar even hier vragen!, ik heb 3 testen gedaan en alle 3 positief, nou moet ik dus de hele dag plassen en voel als ik moet plassen dus echt een drukkend gevoel, ik heb donker gekleurde tepels en er komt zelfs al vocht uit mijn borsten als ik er zachtjes in knijp normaal ben ik een best wel druk persoon nou ben ik net wakker uit mijn middag slaapje! (haha), maar wat ik het gekste vind is dat ik vandaag zag dat mijn onderbuik aardig opgezet was! echt een cm of 2? zou het kunnen zijn dat ik al langer zwanger was? groetjes en liefs
In het begin kan je buik ook opgezet zijn. Die van mij is ook dikker. Ik kan sommige broeken al niet meer dicht krijgen en dat terwijl ik nu juist minder eet dan voorheen. De mogenlijkheid is er natuurlijk altijd. Bij een echo kunnen ze zien of je daadwerkelijk zoveel weken ben wat je zelf denkt
Je buik kan in begin opzetten door je darmen.. dit herstelt zich na paar weken weer en is je buikje ineens weer minder dik proficiat met zwangerschap trouwens