hoe lang alleen spelen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hoe lang vermaken jullie kindjes zichzelf in de box?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T scheelt wel s, maar meestal toch zeker een half uur..

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

20 minuten haalt noa wel denk ik.

4. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Bij Alyssa is het verschillend. De ene keer kan ze zich wel een uur alleen vermaken, en de andere keer is ze het na een kwartier al zat.

5. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Hier gemiddeld een uur soms wat langer.....ze kan heel lang zoet zijn met een stoffen boekje.

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Toen mijn dochter een baby was (is nu twee) kon ze werkelijk de hele dag zichzelf vermaken... Nu nog steeds trouwens. Het is echt niet dat ze geen aandacht van ons krijgt maar ze speelt graag alleen. Af en toe komt ze dan laten zien wat ze aan het doen is.

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn zoontje kan zich over het algemeen echt heel lang zelf vermaken, regelmatig wel 2,5 uur aan eengesloten. en dan heeft hij niets bijzonders aan speelgoed in de box liggen overigens. een knisperboekje of een rammelaar. soms zn boxspiraal. we houden het altijd heel rustig in de box qua spulletjes. meestal vermaakt ie zich met rondkijken wat wij aan het doen zijn in de woonkamer. En zijn eigen handjes en voetjes zijn natuurlijk erg leuk. ook onze katten bekijkt hij vaak.
    uiteraard heeft hij ook wel eens momenten dat hij bezig gehouden wil worden maar eigenlijk is dat alleen als hij doodop is maar nog niet wil slapen.
    Nee ik zou het niet erg vinden als hij zo zou blijven ;)

8. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena kan zichzelf niet goed alleen vermaken.
    Na 5 minuten in haar wippertje is ze het beu en begint ze te huilen,mama pakt haar op en ze begint terug te lachen en geluidjes te maken van plezier.
    Hetzelfde voor in haar box,ze kijkt max 10 minuutjes rond en dan wilt ze er terug uit...

Mischien dat het nog komt,ze is ook een maand te vroeg geboren en speelt nog niet echt.Of ze vind het gewoon leuker om met mama en papa te spelen want dan kan ze uren bezig blijven met geluidjes te maken en te lachen! :D

9. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Bob kon zich ook makkelijk een uur alleen vermaken. Maar nu hij op zijn buik rolt is hij het na 5-10 minuten al zat. Ook in zijn wipstoeltje is hij nu zo uitgekeken. Volgens mij wil hij alleen maar bewegen (kruipen ofzo) en dat lukt hem nog niet lekker.

10. missyb

missyb Niet meer actief

10 minuten echt niet langer hihi

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam kan d'r eigen ook heel goed vermaken in de box. Dit komt denk ik wel een beetje door het ziekenhuis daar lag ze alleen maar de hele dag in haar bedje....(en dat 12 weken lang)

12. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark vermaakt zich, totdat hij slaap heeft. Ik denk zo'n 20 min. (na voeden, verschonen, knuffelen, en 10 min. wipstoeltje). Hij heeft een mobieltje boven de box hangen, dat ronddraait, en muziek afspeelt. Hij brabbelt, en (schater) lacht tegen de figuurtjes die boven zijn hoofdje rondbengelen.
    Hij heeft ook een knisperboekje. Daar kan hij nog niet zo goed mee omgaan; hij laat 'm na zoveel seconden los.

13. Elsken1

Elsken1 Lid

5 jun 2007
    23
    0
    0
    Bediende
    Heist-op-den-Berg - België
    Verschilt van de ene dag bij de anderen, soms helemaal niet, soms een half uur of langer. Dan wilt hij in zijn wipper, meestal ben ik dan in de keuken bezig en praat ik tegen hem, wat hij keiplezant wilt. Dan vind hij het leuk op de schoot en dan wilt hij opeens terug in zijn box. Verschilt zoveel van dag tot dag.

Deel Deze Pagina