Waar kan ik deze momenteel voor een schappelijke prijs krijgen? Of heeft iemand nog wat liggen voor een meisje?
ik had ook overal gezocht. uiteindelijk bij top1toys wel gevonden. dure maar ook goedkopere merken hadden ze daar.
Intertoys heeft ze gewoon in het magazijn liggen kun je naar vragen. Liggen nog niet in de winkel ( hier dan he , een kleine winkel is het hier in het dorp)
Ik heb nog wel 10 paar liggen Wij vergeten die dingen altijd en dan kopen we er maar omdat veiligheid voor alles gaat maar nu komen we er in om als je ergens in Zeeland woont mag je er gerust een paar komen halen
Ik ben inmiddels het halve noorden afgeweest. Noppes. Schijnt vaak pas in het voorjaar binnen te komen bij deze zaken.
Prenatal heeft ze op de website staan voor 3,-. Vaak hebben ze ze dan ook in de winkel. Ben zaterdag nog in Groningen geweest en daar hadden ze ze. Weet niet wanneer je ze nodig bent en anders via de site bestellen? Prenatal - Het leukste baby speelgoed en cadeaus online kopen! | PRENATAL.NL - Buiten speelgoed online kopen! | PRENATAL.NL - Intex - Intex zwemvleugels
Ik ben vorig jaar ook van alles afgeweest. Uiteindelijk bij Bart Smit gevonden. Maar lag echt weggestopt
zomers wordt je er bijna mee doodgegooid. En als je ze nodig hebt hihi. Maar zo kun je in de zomer vaak geen snowboots oid krijgen.
Hier in zwembad kun je ze huren voor een euro. Al zo veel paar bandjes gehad... Meestal raak je er een kwijt moet je weer andere kopen gezellig....