ja ik wete niet hoe ik me precies voel maar niet echt zwanger. bij alicia voelde ik me met de positieve test meteen moeder en groeide echt toe naar het moment van de bevalling. ik genoot van elke dag en het duurde me allemaal te lang. ik had een redelijke zwangerschap, wel met de nodige klachten en zware misselijkheid eb overgeven tot 16 weken maar toch genoot er wel van nu ja ik weet dat ik zwanger ben maar voel me zo echt niet. kan me niet hechten en heb zo het gevoel dat het allemaal niet goed zit. heb een cho gehad met 5, 8 en 11 weken en alles zag er goed uit. toch voel ik me anders als ik naar de echos kijk en heb nog helemaalk geen band met de uk. ik vidn het wel leuk dat er een uk aankomt hoor en denk ook wel dat ik er op den duru van zal gaan genieten maar toch het is allemaal zo anders. ik ben haast niet ziek geweest, de tijd vliegt voorbij en heb van de week zelf als wat gefladder in me bui gevoelt. van de echo genoot ik ok wel en het is ook opgenomen omdat ik zouets heb het kunnen zomaar de laatste beelden zijn zo stom. mijn 1e zwangerschap ging goed tot 10 weken en daarna werd ik waar ziek door een infectie en heeft ons kindje het opgegeven met 10wk en 5 dg. doordat ik zo ziek was kreeg ik een paar dagen later een curetage en het wer donderzocht. het was een kerngezonde boy en me zwangerschapsweefsel was besmet met een infectie waardoor ik erg ziek was en het kindje het ook niet aan kon zwangerschap van alicia ging stukken beter en toen ik de 12 weken over was genoot ik er nog meer van en maakte de kamer klaar en zocht leuke kleding uit etc. ook toen had ik het gevoel dat er iets niet goed was maar het zou wel goed komen en keek echt naar de bevalling uti. met 17 weken bij een controlde bij de vk konden ze geen hartje vinden en moest voor een speodecho meteen naar het ziekenhuis. ik had ondertussen al afscheid genomen maar alles bleek goed en moest er aan wenne dat toch alles goed was en naeen paar weken kon ik er wer van genieten. na de bevalling die geheel probleemloos verliep kwamen ze erachter dat der navelstreng bijna helemaal dichtzat en dat ze geen 2 weken langer had moeten zitten want dan was ze er zeker niet meer geweest. ze had een scorre va 9/10/10 en deed alles perfect en nu nog deze zwangerschap voelt gewoon nog enger en heb al het gevoel vaanf dag 1 dat ik me neit te veel moet hechten. de echos zijn perfect tot nu toe en ben best wel bang voor de 20 weken echo. bij alicia wilde ik alleen weten wat het werd en wist wel dat het goed zat maar nu kan ik alleen hopen dat het gezond is. wie kan me geruststellen en zijn deze gevoelens normaal . sorry voor het lange verhaal, moest het ff van me afschrijven. ga proberen te genieten van me hummel
Meid angst heeft denk ik iedereen wel, maar geniet nu maar lekker van jullie babytje, de tijd gaat al zo snel. gr vruchtje