Dames, Ik vraag me het volgende af, heb de hele dag een zeurderig gevoel in mijn buik. Is nu ongeveer sinds een week alleen de ene dag meer aanwezig dan de andere dag Geen kramp oid, maar gewoon een soort spierpijnachtige pijn. Maar merk dat mijn hele buik gevoelig is als ik erop druk. Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap, hoort dit erbij? Ook lijkt het door te trekken naar mijn heup? Met name met lopen en staan voel ik het dan in mijn heup. Hebben jullie ervaring hiermee?
Ik heb geen idee.. Ik herken het niet.. Harde buiken, kan dat al met 16 weken? Wel voel ik dat de baby heel bewegelijk is, kan het daar misschien mee te maken hebben?
Ik herken het. Heb ook al lang veel last van de buik. wat het precies is weet ik niet. Heb wel vaak gehoord dat het de banden zouden zijn. Daar schijn je bij een tweede meer last, en eerder last van te kunnen krijgen. Heb wel inmiddels ook bekkenklachten. zit natuurlijk allemaal met elkaar in verbinding qua aanhechting enzo.
Ik heb hier ook al een tijdje last van! Bij mij voelt het net alsof ik gisteren enorm veel buikspieroefeningen heb gedaan, maar dan voel ik het alleen onderin.
Ik heb het ook. Soms denk ik: doet het bij mij soms pijn als de baby beweegt? Want ik kan er mijn vinger niet op leggen wat het is, en ook niet precies uitleggen hoe het voelt. Het doet niet zoveel pijn dat het echt hinderlijk is, maar het is er wel inderdaad. Volgende keer ga ik eens aan de vk vragen of ze weer wat het is.