JUNI uitgerekend - alleen zomerkleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi dames,

Ik ben 4 juni uitgerekend en dat is dus het begin van de zomer.

Nou vraag ik me dus af wat voor kleertjes ik moet aanschaffen want als ik nu in de winkels kijk zie ik alleen warme kleertjes.

Rompertjes met lange mouwen hoef ik niet aan te schaffen denk ik.

Moet ik nou alleen zomerkleding aanschaffen of ook wat warme kleding?

Ik vind het heel moeilijk.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Vorig jaar was het in maart en april heel warm en werd het in de zomermaanden weer wat kouder, regenachtiger ook. Ik zou dus ook zeker wat dingetjes met lange mouwtjes aanschaffen, en vestjes zijn natuurlijk handig want dat kun je gewoon aandoen als een shirtje toch te koud blijkt te zijn! Maar je hebt nog tijd zat hoor, strakjes in het voorjaar komen er vast heel leuke zomerkleertjes.
    Misschien zijn jurkjes of overgooiertjes ook wel leuk (wel alleen als het een meiske is natuurlijk hahahaha) dan kun je altijd óf korte, óf lange mouw er onder doen.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Moeilijk he! Ik zit in hetzelfde schuitje (14 juni uitgerekend). Ik denk dat je tegen die tijd luchtige kleertjes nodig hebt. Misschien zou je 1 vestje of iets dergelijks moeten hebben voor het geval dat. Een rompertje met lange mouwtjes is denk ik minder handig voor die tijd. Maar ja, met het weer weet je het ook nooit!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij lydia had ik gewoon best wat korte mouwen dingen, als het dan kouwe dag was een romper lange mouw eronder. Toen het te koud was voor korte mouw gin gde romper lange mouw ook wel onder shirtje lange mouw. Had van alles in de kast zodat ik flink kon mixen met wat die dag warm/koud genoeg was

Deel Deze Pagina