wat moet ik doen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi ik ben sharon en ik heb een vraagje.
    ik ben 14 novemdar ogesteld geworden en dat waren 5 lichte dagen .
    en ik ben veder nog niet ongesteeld geworden toe hen ik een afspraak gemaakt voor een echo, maar daar uit blijkt dat ze niets kon vinden.
    maar ik heb wel pijn in mijn ondar rug en dat loopt door naar mijn liezen en mijn borsten worden groter en donkeren heel gevoelig.
    en ik moet ook heef veel naar de wc toe.
    ik voel me echt zwanger en uit de test blijkt dat ik wel zwanger ben wak kan ik het beste doen kan jij mijn helpen
    groetjes sharon

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sharon,

wanneer je 14 november voor het laatst ongesteld bent geweest (ook al waren het 5 dagen met licht bloedverlies) en je hebt een positieve test gehad, zou je met een regelmatige cyclus van 28 dagen nu 7 weken en 3 dagen zwanger zijn. Als je eerder dan 7 weken een echo hebt, kun je meestal nog heel weinig zien van de zwangerschap. Maar vanaf een week of 4 zwangerschap is er toch meestal al wel een holte in de baarmoedermond aanwezig die kan duiden op een zwangerschap.

Je kunt het beste een verloskundige bij jou in de buurt zoeken en haar maandag meteen even opbellen en je verhaal uitleggen. Dan mag je vast zo snel mogelijk komen en zullen zij een nieuwe echo voor je regelen. Want een positieve test is gewoon zwanger hoor.

Groetjes Brigitte

3. Niet meer actief

oke bedankt dat je zo snel wou reageren.
    maar ik vind het ook zo raar wand ik heb alle symptionen.
    moet ik meschien nog een test doen.
    ik wacht het wel af ik vind het wel spanend.
    en ik voel me gewoon zo.
    ik vind het fijn dat je heb gereageerd.
    groetjes

Deel Deze Pagina