Hallo meidens. Ik ben vanmorgen in t zh gestript, mn bloeddruk is vanaf vorige week te hoog en er zit een spoortje eiwitten in mn urine, deze was vanmorgen hetzelfde gebleven du sniet verhoogd maar mn bloeddruk wel weer! Nu ging de arts voelen of mn baarmoedermond al week was en dus gunstig voor een inleiding,maar dit was nog niet het geval en toen heeft ie me gestript/getoucheerd. Dit is toch hetzelfde??? of is dit een hele domme vraag>? Hij noemde t namelijk toucheren... Maar goed mijn andere vraag was bij hoeveel damens dit de bevalling op gang heeft gebracht? Of is het echt minimaal dat het werkt zeg maar?! Ik ga nergens vanuit,maar zou toch wel fijn zijn dat t gaat beginnen, alhoewel ik t ook wel een beetje eng vind nu t allemaal zo dicht bij komt.... Donderdag moet ik trouwens weer terug en dan gaat ie hetzelfde doen,mocht mn bloeddruk weer hoger zijn moet ik blijven en word ik ingeleid! Hoop op antwoorden van jullie! Thxx Liefsss!!!
strippen is de vliezen masseeren, toucheren is inprincipe alleen kijken hoeveel ontsluiting je hebt...ik ben vandaag ook gestript en toen zei de verloskundige dat. en verder lees ik ff mee, wat anders meiden zeggen. succes!
Oke...vraag me dan dus af of hij mij getoucheerd heeft of gestript??? haha lekker suf van me om dat ook niet te vragen alhoewel hij wel zei dat hij ging toucheren, maar hij duwde ook best wel met voelen enzo dus.....nou ja ik weet t ook niet, wacht t wel af allemaal!
nou... als ie flink hard een draaiende beweging heeft gemaakt, ben je gestript... toucheren is alleen voelen hoeveel ontsluiting je hebt, dat voelen ze met hun vingers, schijn je niet veel van te voelen...
Niets van te voelen? Ik zat in het plafond hoor! Toucheren is idd ontsluiting meten en strippen het losmaken vd vliezen. Ik heb primer gehad (om de boel week te maken de dag erna gingen ze inleiden) en ben tegelijk gestript en smiddags kreeg ik weeen. Of dat nu komt van het strippen of de primer.....
Als ze goed toucheren, voel je er niet veel van. (Nu heb ik wel ervaring met een aantal gyn-in-opleiding en co-assistenten, nou dan is toucheren ook niet grappig hoor ) Toucheren is idd alleen kijken of je ontsluiting hebt, en dit kan soms best een beetje een gewroed zijn.. Strippen gaan ze echt met je vliezen aan de gang. En ik neem aan dat ze je dat dan wel verteld zouden hebben?
Nou hij heeft wel wat draaiende bewegingen gemaakt van binnen zeg maar en het brande wel was niet heel prettig om te voelen zeg maar haha, maar was wel snel klaar hiermee, dus ja.....wat zal t geweest zijn?! Donderdag weer voor controle en mocht mn bloeddruk weer gestegen zijn word ik zoiezo ingeleid dus ben benieuwd...