helllpppppp hihi ik heb me toch een ontzettende jeukerde jeuk aqan mijn boobs niet leuk meer de vellen hangen er nu ook bij ( niet zo erg maar we droige velletjes zeg maar) ik smeer me wel in nu doe ik het met babylotion van zwitszalf, om het enigszins droge tegen te gaan... maar wie heeft tips want ik wordt geeeeeeeeeeeeeekk
Ik gebruik de zwangerschapsolie van Weleda om de huid van mijn buik en borsten in te smeren. Ik vind dit erg lekker en het helpt ook goed tegen uitdroging. Heel af en toe jeuken ze nog wel even maar dat gaat snel weer over Succes ermee
Misschien 's-avonds voor het slapen gaan een beetje talkpoeder? Weet het niet, maar lijkt mij wel lekker verkoelend en helpt bij mij altijd tegen jeuk (mentholtalkpoeder). Wel voorzichtig bij tepels denk ik.
Als het kan gooi ik mijn bh uit. Dat geeft bij mij ook zo'n jeuk. Smeer er eigenlijk niets op. Misschien is die olie wel een idee.
hmmm dat belooft wat, al sinds ik zwanger ben heb ik jeuk! En dan vooral bij het uitdoen van bh! gek word ik er van! soms merk ik dat ik ongeneerd loop te krabben aan mijn borsten, terwijl ik gewoon op straat loop!
Ik las laatst de tip dat je je borsten niet te vaak moet wassen met zeep! Je tepels maken talg aan om uitdroging en dus ook jeuk te voorkomen en als je dan teveel gaat smeren met van alles houd je de talk toename tegen! Maar dat zijn de tepels..mmmm..borsten geen idee!
's nachts een sportbh dragen scheelt al een boel. Die jeuk komt door het oprekken van je huid. Als je gaat smeren, dan moet het lekker vet en bij voorkeur parfumloos zijn. omdat je al wat5 ruw bent door het krabben maakt parfum van bijvoorbeeld bodylotion het alleen maar erger. Ik heb verder de borstencreme van zwitsal gebruikt (alleen 's avonds) wel uitkijken dat je dat niet op je tepels doet. Dan wordt die huid te zacht en heb je straks met voeden weer een serieus probleem in de vorm van kloven......
ik heb ook heel veel last van jeukende (.)(.) en het erge is krabbe gaat niet want dit doet z'n pijn. ik gebruik olie van weleda maar borsten insmeren doet z'n pijn dat ik dit ook echt maar 1x per dag doe. als ik een voorgevormde bh draag heb ik er minder last van. geen bh of een kante is niet te verdragen zo erg wordt de jeuk. lijkt me zo lkkr om een x goed te kunnen krabbe haha
ik heb ook heel veel last van jeukende (.)(.) en het erge is krabbe gaat niet want dit doet z'n pijn. ik gebruik olie van weleda maar borsten insmeren doet z'n pijn dat ik dit ook echt maar 1x per dag doe. als ik een voorgevormde bh draag heb ik er minder last van. geen bh of een kante is niet te verdragen zo erg wordt de jeuk. lijkt me zo lkkr om een x goed te kunnen krabbe haha
hahah mijn boobies beginnen ook te jeuken gelukkig nog nie zo erg als die van sommige meiden maar het is er ik smeer het gewoon allemaal in met babylotion
Ik heb ook gigantische jeuk. Weet je wat helpt? Je mannetje vragen om met zijn 1 dag oude baard erover heen te schuren. Heeeeeeeeerlijk! Doet ie bij mij ook wel zo nu en dan. Dan ben ik weer even van de jeuk af hihihi. Ennuh, hij vind het ook heerlijk om te doen. Groetjes Miep
hier ook erg veel jeuk, bij mij werkt mentholgel van de apotheek heel goed (mag bij zwangerschap) werkt lekker verkoelend en jeuk zakt binnen een minuut of 2.
Ik heb niet zozeer jeuk aan mijn borsten. Maar wel op mijn onderarm, mijn vinger en mijn buik (helemaal bovenaan). Daar komen ook een soort rode bultjes. En dat jeukt dus behoorlijk. Heeft iemand van jullie dit ook? Overdag gaat het wel, dan heb ik er niet zoveel last van. Maar vooral voor het slapen en als ik net wakker ben.
Hoi hoi, Ik heb ook erg veel last van jeuk aan mijn borsten gehad. Heb dit aan mijn vk voorgelegt en zij adviseerde mij Calendulan emulsie. Dit kun je gewoon bij de drogist krijgen. Helpt echt en is bovendien verkoelent.Kun je dus proberen. Suc-6. Groetjes Mir.
Jaaaaaaa! Jeuk! Ook ik gebruik Weleda Zwangerschapsolie. Dat werkt vrij goed, ook op ander jeukplekken, zoals bij mij mijn onderbenen. Maar helaas voorkomt het geen jeuk.... Het hoort er kennelijk bij en ik heb het al vanaf week 8... Sterkte allemaal en niet te veel krabben he!