6.5 maanden is ons zoontje nu. En ik ben nu 6 weken zwanger.... Ja ik weet het het is snel... eigenlijk wilde weer gaan proberen als Yassintje 10 maanden was, want wil ze wel dicht opelkaar maar dit hadden we niet verwacht. Maar we zijn helemaal gelukkig. Ik zit me net pas te realiseren dat als ik 21 ben ik twee kids heb. Maar we redden het allemaal prima. Ik heb een goede baan en mijn vriend ook. Het enige wat we nu nog wel gaan doen is verhuizen. We willen groter wonen. We gaan een flatje kopen. eigelijk wilden we een huis kopen,maaar......... ik ben erg bang alleen thuis hahah dus gaan we voor een mooie flat! Nou het is een heel verhaal! doei
Gefeliciteerd en geniet ervan!! Hopelijk vinden jullie snel een flat naar jullie zin. Groetjes, Anakin.
Van harte gefeliciteerd ! Dan zal er evenveel leeftijd tussen zitten als mijn 2 kindjes en dat zijn de beste onafscheidelijke maatjes !
Pittig is het gepaste woord hihi ! GAaaap ! Best wel druk en vermoeiend maar oooo zoooooooooo de moeite waard ! Zeker weten !
Hihi was ik toen ook nog beetje jonger maar nt zo jong als jij ! Had ik toen geweten dat een derde langer zou duren had ik er meteen 3 na elkaar genomen !
valt nog mee hoor meis Dave mijn oudste was 2 1/2 mnd toen ik weer zwanger was van Ameé het is druk maar wel erg leuk zo zo snel achter elkaar
Ja ik denk ook wel dat het me allemaal gaat lukken (nou dat we het samen gaan redden natuurlijk!) Ik ben bij yassin ook altijd erg ontspannen geweest en is ook altijd helemaal goed gegaan dus we gaan ervoor!