-------------------------------------------------------------------------------- Hoi allemaal,ik heb een vraagje ; ik ben 13juni ongesteld geweest ,en dat is gewoon verlopen maar na die tijd heb ik veel last gehad van witte afscheding en nu de afgelopen 2 dagen heb ik zeer donkerbruine afscheiding gehad en 1 keer zat er bloed bij.Ik heb last van een zeurende pijn in mijn onderrug en als ik zit voel ik ook zeurende pijn bij mijn heupen.Heel af en toe voel ik mijn onderbuik ,nu is sinds vandaag die afscheiding gestopt maar voel nog wel die onderrug ! Ik slik al een jaar de pil niet meer maar ik heb na 13 juni (na die laatste menstruatie)geen gemeenschap gehad dus lijkt me stug dat ik toch zwanger ben ? Want ik dacht aan een innesteling of aan een miskraam,en ik haal zelfs de gekste dingen in mijn hoofd,(baarmoederhalskanker)ja ik moet niet te veel rond kjiken op het internet,daar knap je niet van op ! Mijn doker is pas vanaf morgen weer te bereiken dus vandaar dat ik hoopte dat iemand hier ook ervaring mee had! vriendelijke groeten shiva1971
hoi Shiva, Als je op 13 juni gewoon ongesteld bent geweest dan lijkt het me stug dat je nu zwanger bent, zeker omdat je geen gemeenschap meer hebt gehad daarna. Het kan een keer voorkomen dat je tussentijds bloedverlies hebt. Ik zou me geen zorgen maken, maar bespreek het wel even met de huisarts morgen. Misschien heb je wel een schimmelinfectie waardoor die afscheiding komt. Mirjam