Hoi Dames, Hier een vraagje..ik ben sinds 1 november gestopt met de pil. Op 4 november heb ik mijn ontrekkingsbloeding gehad. Mijn lichaam reageerde niet meteen op het stoppen met de pil hierdoor had ik pas 1 december mijn eisprong. Woensdag 11 december had ik een positieve zwangerschapstest in handen maar hoe lang ben ik nou zwanger? Tel je bij een cyclus van ong. 40 dagen ook vanaf de eerste dag dat je laatste menstruatie begon....
gefeliciteerd! Je telt vanaf je eisprong 2 weken erbij op, dus ik zou in jouw geval niet uitgaan van de eerste dag van je menstruatie, maar van datum 2 weken voor 1 December. Met de termijnecho zal uiteraard het nauwkeuriger bepaald worden, maar dan heb je een idee.
Dit, dus nu ongeveer 4 wk zwanger! Gefeliciteerd en super dat je zo snel zwanger geraakt bent. Strakjes met de echo kunnen ze inderdaad nauwkeuriger kijken hoe ver je bent aan de hand van de grootte van het vruchtje!
Bedankt voor jullie snelle reactie en felicitatie! Kan het nog niet helemaal bevatten, het is erg snel gegaan daar ben ik heel dankbaar voor. De verloskundige rekent wel vanaf 4 nov dus eind vd maand een echo en dan eens zien hoe ver ik ben.
Gefeliciteerd! Idd 3-4 weken zwanger. Was bij mij ook en na de eerste echo even teruggerekend en het klopte precies
Spannend hè? ! Ze rekenen altijd eerst van de eerste dag van de laatste menstruatie. Maar omdat het de eerste cyclus na de pil was is het wat minder betrouwbaar. Hou er daarom rekening mee dat je op de echo minder ver kunt zijn dan berekend vanaf de ontrekkingsbloeding. Succes iig en een hele fijne zwangerschap
Gefeliciteerd!.. Bij ons zei die 2-3 weken geloof ik en dat stond gelijk aan 5/6 weken volgens de bijsluiter! & dat klopte ook toen we bij de eerste echo geweest waren!. Zou zeggen wacht die eerste echo gewoon af en daar weten ze het al nauwkeuriger te vertellen