weinig vruchtwater...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sterrentje, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    hoihoi!

ik kom hier mijn hart even luchten!
    ik heb gisteren een liggingsecho gehad (34 weken zwanger) en daar hebben ze gezegd dat de kleine te weinig vruchtwater heeft.
    en dat ik in de gaten moet houden of ik de kleine nog genoeg blijf voelen.

nu heb ik gisteren teruggebeld om nader uitleg te vragen over het vruchtwater omdat ik me er zorgen om maakte.
    toen heeft ze uitgelegd dat ze op vier punten in mijn buik het vruchtwater meten en dat dit in totaal tussen de 10 en 25 moet liggen, bij mij was het elf.
    het was dus weinig maar nog aanvaardbaar.

nu ben ik zelf een beetje vlug op de kast gejaagd en ben heel bang dat de kleine straks te weinig vruchtwater heeft...

weet iemand wat er gebeurd als ik echt te weinig vruchtwater heb en de kleine niet meer goed voel?!

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Je zit nog binnen normaal, dus ik zou niet helemaal in de stress schieten nergens voor nodig. Gewoon in de gaten houden of je genoeg beweging houdt anders gewoon aan de bel trekken :)

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had helemaal geen vruchtwater meer bleek bij de bevalling. Ik ben bevallen bij 39.5 dagen. Ze vertelden me wel dat ik weinig vruchtwater had steeds maar deden er niks aan.. uiteindelijk dus zonder vruchtwater bevallen, had achteraf dus iets eerder ingeleid moeten worden.

4. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Hoi,

Dit heb ik ook gehad bij mijn kinderen bij de jongste was mijn vruchtwater met 37 weken op toen hebben ze me ingeleid, alles was goed met mijn kids.

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Oww ik zat vorige week onder de onderste lijn en vandaag was het weer prima. Het kan ook zo zijn dat het kindje net zo ligt dat er weinig te zien is. Bij mij is het nog steeds niet heel veel maar genoeg.

Deel Deze Pagina