Hoe lang ben je al bezig??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniempje2014, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik ben zeer nieuwsgierig hoe lang sommige mensen al bezig zijn om proberen zwanger te worden.

Ik ben in september gestopt met de prikpil (gelukkig maar 1x gehad want ik hoorde dat het rotzooi is) en in oktober menstrueerde ik alweer voor de eerste keer.

We zijn al flink aan het "klussen" maar na 5 menstruaties nog geen resultaat.

Deze maand ben ik vanaf de dag dat mijn menstruatie stopte begonnen met ovulatietesten en tot mijn verbazing lag mijn ovulatie veel eerder dan wat ik uitgerekend had. We zijn ook meteen aan het klussen gegaan dus ik ben heel erg benieuwd of het gewerkt heeft!

Ik heb vrijdag 14 februari mijn OND dag en ik heb wel al sinds vorige week last aan de linkerkant bij mijn lies wat nu door aan het trekken is naar mijn schede... begin wel wat menstruatiekrampjes te krijgen maar ik hoop maar dat dat met een zwangerschap te maken heeft!!

2. IsaB

IsaB Niet meer actief

Nod op Valentijnsdag 😁 Dat zou dan toch super zijn als je een positieve test in handen hebt.
    Ik hoop het beste voor je omdat je je ei hebt weten op te sporen.
    Fingers crossed aan deze kant en succes met testen !

3. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    wij zijn nu aan ronde 18 bezig.

Eerst 10 maanden zonder hulp geprobeerd, toen naar gynaecoloog gestapt - PCOS vastgesteld - gestart met Clomid.

Na nog eens 4 rondes zonder resultaat ontdekt dat manlief geen goede zwemmers heeft - overgeschakeld op IUI.

Gedurende die 18 rondes wel 2x 2 rondes moeten wachten (wegens operatie).

En nu deze ronde heeft de Clomid niet gewerkt, dosis verhoogd en volgende week terug controle.

4. anoniempje2014

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx! Ja ik vind het ook heel erg spannend!! Maar ik ga pas testen op de maandag (is vriendlief jarig)... dus dat zou wel een heel erg leuk kado zijn mocht het zo zijn... Ik hoor zo vaak namelijk dat als ze op de dag zelf van de NOD testen dat het alsnog negatief is terwijl ze wel zwanger zijn. Dus dan wacht ik liever nog even.

5. anoniempje2014

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal.... nu schaam ik mij dat ik nu al zit te zuchten als het niet gelukt is.... ik hoop voor je dat het snel aanslaat.

Sterkte ermee!!!

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik heb mijn NOD ook vrijdag, al zou hij deze maand ook zondag kunnen vallen. Dus geduld hebben. Bleghh!!!

Ronde 15 zijn we in :) ben het wachten wel beu :( vorige maand begonnen met onderzoeken en 20ste uitslagen.. erg spannend

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Wij hebben er 17 maanden over gedaan.

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    In mei '13 gestopt met de pil. Vanaf eind juli proberen wij zwanger te worden. Deze maand dus precies een half jaar 'bezig'..

9. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Moet je niet mee inzitten. Zodra de kinderwens er is, is elke maand zooo spannend. Dus is normaal dat je zo reageert hoor.

10. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    December 2012 gestopt met de pil

vandaag een positieve test gehad.
    Afgelopen zomer een miskraam gehad dus durf nog niet helemaal dolgelukkig te zijn

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zo'n twintig maanden, waarvan negen maanden zelf proberen en de rest in het medisch traject met Clomid, een operatie en binnenkort IUI.

12. anoniempje2014

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast dan een "voorzichtige" proficiat. Kan me wel voorstellen dat je dan even nog voorzichtig bent.

Ik heb vandaag de zwangerschapstesten gekocht maar ik wacht tot maandag.... tenminste... als dat me lukt hahaha

13. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Hooglede, België
    Jij ook 1e keer IUI lees ik. Jullie al een idee van wanneer ze het gaan doen?

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, ik heb de 19e mijn intakegesprek, ik denk dat ik dan nog even moet afwachten want ik had gisteren een spontane eisprong. En dan zien of er een IUI te plannen valt buiten mijn man zijn werk om. Heb jij geen afspraak staan nu?

15. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij zijn vandaag ronde # 18 ingegaan...

16. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier ronde 27 en 2 jaar bezig. Ook op Valentijnsdag mijn nod.

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier in ronde 12...

18. eline23

eline23 Niet meer actief

Wij zitten nu in ronde 8 en heb eind deze week mijn nod,maar denk dat ik wel ongi ga worden want had vandaag een temp dip, dus dan gaan we alweer ronde 9 in,wat ookal als een eeuwigheid voelt...

19. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Dit is onze 5e ronde (net ongesteld geweest) Ook net als jou verkeerd geschat met eisprong wij hebben 3 maanden te vroeg geklust lang leven de ovulatietesten ;)

20. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit in ronde 9 inmiddels met wel na ronde 3 een miskraam. Ben erg onregelmatig ongesteld dus ook geen touw aan vast te knopen. 1 maand gingen de ovulatietesten goed maar daarna klopte het weer niet dus ik ga deze maand zonder testen doen. Ga over 1,5 lekker weekje op vakantie en ga al die zooi niet meenemen. Gewoon genieten, misschien dat helpt?! Ik ben het wachten inmiddels ook behoorlijk beu Maarja het gaat nou eenmaal niet bij iedereen zo snel. We zijn nog geen jaar bezig dus we wachten maar af. En omdat ik een miskraam heb gehad heeft dokter geen zin want ik kan tenslotte zwanger worden. We wachten af... Hoe moeilijk ook :(
    Succes allemaal!

Deel Deze Pagina