hoe lang ben je ongeveer al zwanger bij je inn.bloeding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

weet iemand dit?
    ik heb drie weken geleden een bloedinkje gehad,beetje rozig,dus neem aan dat dit de innestelingsbloeding was...
    is het dan nu ook automatisch z dat ik pas 3 weken zwanger ben?
    want mijn buik begint al wat op te zetten,broek zit wat strakker...

2. Niet meer actief

Heej daar ben ik weer :)

Ik had innestelingsbloeding met 5 a 6 weken.

3. Niet meer actief

ow hahah okee

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Moeilijk te zeggen.
    Een innesteling kan plaatsvinden tussen dag 5 en dag 10 na je eisprong.
    Daar kan je direct bloed van hebben of na een paar dagen.
    Maar.. alle bloedingen voor de 12 weken zwangerschap waar geen oorzaak voor gevonden is noemt men innestelingsbloeding.

5. Niet meer actief

okee wantwet je ik ben zo bang dat als ik vanmiddag mijn eerste echo heb en ik pas 3 weken zwanger ben ik dan vet teleurgesteld naar huis ga omdat er dan duidelijk gewoon niks te zien valt,en dan moet ik zeker nog twee weken ofzo mt twijfels lopen

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat begrijp ik.
    Nog even volhouden, dan weet je het.

7. Niet meer actief

nou mensen het was zwaar ruk bij de gynaecoloog,voel me echt kut!
    op de echo viel niks te zien,maar ik ben wel degelijk zwanger...
    dus zei de gynaecoloog ff bloedprikken misschien ben je nog niet zo lang zwanger,of je hebt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of er is al heel vroeg iets mis gegaan dat er een miskraam aan komt...
    dus ik bloedprikken zou rond half 7 weer gebelt worden,
    dus hij belt,bleek ik juist een hoger hcg gehalte te hebben dan hij gedacht had,dus hij zegt,1 ding is zeker,je bent wel zwanger!
    mijn eerste gedachte is,ja,maar waar?
    ds hij zegt vrijdag MOET je terugkomen,doen we nog een keer bloedprikken en een inwendige echo...
    dus hier zit ik dan...
    misschien is t wel opeens helemaal mis,...ik voel me normaal zwanger,ben niet ziek of wat dan ook.....jeetj wat onwijs onwijs klote is dit...

8. stampertje

stampertje Niet meer actief

jeetje, dat is balen!

Ik hoop voor je dat de Gyn. vrijdag wel wat kan zien en dat alles goed is. Ik duim voor je dat alles goed komt.
    Sterkte, en probeer een beetje te ontspannen ( hoe moeilijk dat ook is in deze situatie). je druk maken is niet goed voor de kleine in je.

Sterkte!

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey miranda!

Ik zal voor je duimen meid.
    Heb ongeveer hetzelfde gehad vandaag echo was wel een klein vruchtzakje te zien maar die is zo klein dat het dus een hele korte zwangerschap moet zijn van ong. 5 wk. Nu dus afwachten tot volgende week.
    Hoop voor je dat ze vrijdag een mooi vruchtje zien!

Succes

10. Niet meer actief

ik lees net dus op dit forum dat een hoog hcg gehalte juist kan duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
    ow god.....ik geloof dat ik misselijk word:S:S:S

11. stampertje

ik weet dat ik makkelijk praten heb, zit niet in dezelfde situatie als jij. maar je kan beter rustig afwachten. Misschien even proberen om niet op internet dingen op te zoeken. Want je vind altijd de dingen die je liever niet wilt weten. Terwijl er ook andere opties zijn.

Probeer positief te blijven en af te wachten tot vrijdag. Misschien valt het allemaal wel mee. Mijn duimen draaien iig over uren voorje.

Liefs

12. Niet meer actief

heb net op de wc bij het afvegen een sliertje bruin slijm geveegd.....ik hoop echt dat ik geen miskraam krijg,,......

13. stampertje

Ik blijf voor je duimen hier, Laat je het weten als je morgen meer weet.

Liefs

14. Niet meer actief

ja ik laat het weten...heb jij al een bloedtest laten doen stampertje?ik was 2 dagen verder overtijd dan ij toen ik een keer positief testte...

en ja,ik voel me goed belabbert....misschien moetik er maar gewoon van uit gaan dat het mis is...ik weet het niet...als ik morgen weer niks te zien krijg ben ik stuk,....

15. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jeetje meis wat schrikken!Ik ga voor je duimen dat alles goed zit!heb je inwendige of uitwendige echo gehad?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje ik duim ook mee dat alles goed zit!

17. Niet meer actief

inwendig,...en je zag echt niks....misschien morgen,....laten we het hopen

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat een schrik zeg! Succes morgen dan maar en hopelijk krijg je goed nieuws.
    Zoiets is niet leuk natuurlijk, het lijkt me vreselijk.
    Ik heb nooit een vroege echo gehad, pas met 12 weken. Maar tot die tijd zat ik ook te stressen of alles wel goed was.
    Want je hoort of leest altijd weer verhalen.
    Gewoon niet teveel lezen idd.
    In de meeste gevallen is het gewoon goed. Maar natuurlijk is het bij jou anders omdat ze niet echt wat konden zien.
    Duim voor je!

liefs

Deel Deze Pagina