Dag lieve mama's (to be)! In oktober, na de eerste poging > zwanger! Helaas is dit met heel veel verdriet in een miskraam geëindigd met ongeveer 7 weken. Aankomende maandag (12 december) is mijn NOD. Poging twee na de miskraam. Vanochtend een testje gedaan. Waarom? Geen idee? Na alle zwangerschapstesten en dikke buiken om je heen wil je het ook zó graag. Helaas zo wit als Gerard Joling zijn tanden haha.. Ik snap er werkelijk niks van. Twee pogingen alles aan gedaan, tijd voor elkaar genomen.. Gevoel dat het niet meer lukt is zó intens verdrietig.. Duidelijk geeft mijn lichaam wel aan er dus nog niet klaar voor te zijn. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd na een miskraam voordat jullie opnieuw zwanger waren? Veel liefs!
tja een zwangerschap is niet te voorspellen. het kan een maandje duren, het kan ook maanden lang duren. is maar net of de innesteling en bevruchting ook goed gaan.. succes, hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed
Hier ook de eerste ronde zwanger geraakt, geindigd in een missed abortion. Na curretage vrij snel weer groen licht gekregen. Tot 2 keer toe daarna weer zwanger geworden maar vrijwel direct weer fout gegaan. Nu zijn we inmiddels 5 cyclussen verder en nog niets. Misschien niet 't antwoord dat je hoopte te horen maar wel reëel. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen!
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Vreselijk! Ik hoop dat jullie snel een hele mooie en vooral blijvende positieve test in handen mogen houden! Het is jullie gegund!
Hoe erg het ook is, er valt niks over te zeggen. Ik ben gezond, beweeg voldoende, rook niet, drink niet, en inmiddels al een jaar bezig en niet 1x zwanger geweest. Het enige wat je kunt doen is afwachten en hopen dat je snel een positieve test van een plakkertje in je handen hebt. Ik duim voor je.
Helaas valt er niks over te zeggen Ik zit nu in ronde 4 na een miskraam, ronde 13 in totaal.. Werkelijk alles al uit de kast getrokken, bewust klussen op de goede dagen, of juist alleen wanneer we zin hadden, met temperaturen, ovulatietesten Gezond eten, voldoende bewegen. granaatappelsap. maand helemaal geen rood vlees of alcohol maar tot nu toe helemaal niks Hopelijk mag je snel zwanger worden en blijven!! xx ps. Neem ook je tijd om over je verlies heen te komen, ik moest de eerste ronde na de miskraam er niet aan denken om weer gelijk voor een nieuwe zwangerschap te gaan toen was het verdriet nog te groot
Ik raakte in 11e ronde zwanger werd een mk ..3 maanden later weer zwanger werd ook een mk zat toen in ronde 4e en nu ga ik 2e ronde in na mk. Ben benieuwd en ik hoop natuurlijk echt dat het nu eens een keer goed raak mag zijn na 18 maanden proberen.
Van onze eerste na 5 maanden zwanger. In september heb ik een mk gehad. Volkomen onverwacht zwanger, na eerste poging, had het totaal nog niet verwacht. Helaas na 7 weken mk. En nu dan weer 3 maandjes bezig
1e na 3mnd zwanger bij 10weken MA 3mnd later zwanger dit werd na 5 weken een miskraam. En nu nog aan het hopen dat het snel raak is Vriendin van mij daarin tegen na MA, maand later zwanger
Vorig jaar in ronde 10 een ma gehad en nu ben ik weer zwanger! Dit was de 12 e ronde.. Overigens was ik van mijn eerste kindje in de 1e ronde zwanger.. Ik hoop dat je snel blijvend zwanger bent! Maar denk er aan dat er een jaar staat om zwanger te worden en dat dit nog steeds normaal is. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent van een plakkerd!
Van mijn zoontje waren we bijna een jaar bezig.. in april 2016 besloten we voor een 2e te gaan. In juni positieve test maar helaas in juli een curettage ondergaan. Toen na de eerste keer weer een menstruatie te hebben gehad weer zwanger geraakt maar helaas eindigde dit begin november in een miskraam. Nu weer afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden .. of niet
Ik wou dat ook altijd weten na mijn mk, hoe snel raken andere meiden weer zwanger, maar uiteindelijk, iedereen is anders hé. Ik was in de eerste ronde zwanger, maar bleek een leeg vruchtzakje op 8 weken. Cytotec genomen en de eerste cyclus (die er niet echt 1 was), hebben we nx geprobeerd. Nu in de tweede ronde na mijn mk weer zwanger geworden en ondertussen al bijna 14 weken! je kan zoiets natuurlijk nooit voorspellen...
Ik heb een missed abortion gehad, toen hebben we het een paar maanden safe gedaan. De maand dat we er weer voor gingen was het meteen raak. Vorige maand heb ik weer een missed abortion gehad. Gister mijn eisprong (waarschijnlijk) nu maar hopen dat het weer zo snel gaat. Ik hoop dat het bij jou ook snel weer raak is.
Hier vorig jaar april in ronde 5 zwanger. Helaas met 12 weken MA. En sindsdien nog niet weer gelukt. Zit nu in ronde 18 sinds de tweede (restweefsel) curretage vorig jaar september
Ik was na twee goede zwangerschappen _ (ronde 4 en ronde 3) in de eerste ronde zwanger. Helaas werd dit een miskraam (9w5d). Toen weer in de eerste ronde na de mk zwanger. Met ruim 10 weken helemaal blij met een goede echo en met 12 weken blij dat we de zgn 'kritieke' weken voorbij waren. Helaas alsnog een late miskraam met 15w3d. En nu meteen weer zwanger, 7w1d, en dus enorm in spanning. Er is niets over te zeggen. Hopelijk hebben jullie snel een goede, blijvende zwangerschap.
Eerste x zwanger onverwachts (had een spiraal) dat werd een miskraam met 10 weken en curretage. Dat was in november 2015. In mei 2016 had ik een positieve test. Voor nod getest!! Op nod werd ik ongesteld. Dus dat was een zeeer vroege miskraam. Nu dus al ruim een jaar naar de eerste mk en nog steeds niks..
In april 2016 gestopt met de pil. Gelijk de eerste ronde zwanger. Helaas eindigde dit na 5 weken ook in een miskraam. 2 rondes later in augustus weer zwanger, deze eindigde na 7 weken ook in een miskraam. Inmiddels zijn we weer 2 rondes verder en ik wacht nu weer tot mn nod a.s maandag.