...sinds mei 2014 bezig en..de rest zie je hieronder We hebben wel een gezonde dochter mogen krijgen, daar ben ik elke dag dankbaar voor. Maar die groeit zooo snel xxx
Eerst was ik een jaar en half bezig voor baby 1 Dan 3 maand maar miskraam En dan eerste maand en direct zwanger Ik heb pcos
Hoi mag ik een beetje mee kletsen. Wij zijn in juli 2014 gestopt met de pil en ook nog niet zwanger. We hebben al wel een zoon van 4 daar zijn we ook lang voor bezig geweest.
Jeetje meiden.... Ik ben dus zeker niet alleen.. Wij zijn al 2 jaar lang bezig. Van de week te horen gekregen dat ik in januari een kijkoperatie krijg om te kijken of ik endometriose heb ivm klachten. Sinds na de bevalling van mijn dochter zijn we hierna nooit zwanger geweest of wat dan ook... geen actie terwijl we bij mijn dochtertje in de eerste ronde zwanger waren. Gek he hoe het zo verschillend is. Na de kijkoperatie gaan we beginnen met IUI. Ben zo benieuwd als het gaat lukken... Hoop het zo...Ik ga voor ons duimen meiden...Weet als geen ander hoe rot het is om iedereen te zien genieten van een 2de,3de of zelfs 4de kind terwijl je alleen maar over kan dromen.... veel liefs
Ik snap het baby, ik heb t tot nu toe best aardig gedaan, er waren momenten dat ik er echt geen vertrouwen in had maar ik kon me meestal goed afleiden en was ook vaak positief, maar nu.. Het lijkt wel alsof er iets geknapt is, ik ben zo moe en verdrietig..
Ik mag totaal niet klagen, aangezien ik al mama heb mogen worden. We zitten nu in de 18e ronde omdat we toch echt een wens hebben voor nog een kindje. Ik begin steeds banger te worden dat het niet gaat lukken. Maar eigenlijk mogen we niet klagen he? Mocht het niet meer lukken dan ben ik uiteraard dankbaar voor wat ik al heb ontvangen. Hoop dat voor een ieder hier het geluk snel jullie kant op komt.