Sinds mei 2014, maar eigenlijk pas vanaf augustus 2015 actief. Toen dochter net geboren was (aug 2016) tot ongeveer maart/april 2018 wel sporadisch gelezen, maar niet echt gereageerd. Nu de wens voor een 2e actief is weer bijna elke dag even online.
Sinds 13 september 3013, ruim 5 jaar dus! Wilde toen al een tijdje zwanger worden. Een kleine 2 jaar later werd onze zoon geboren.
Sinds 2009, altijd onder dit account. Hele lange tijd enorm actief geweest (MMM) Na de geboorte van mijn 2 kids niet meer actief geweest, en nu sinds een paar dagen weer terug omdat ik onverwachts, ongepland, en spontaan zwanger ben van de 3e, waar ik pas met 20 weken achter ben gekomen. Dus ik kan wel weer wat tips gebruiken aangezien mijn jongste aankomend jaar 5 word.
Tussen de 7/8 jaar. Nu heb ik een nieuw account en tijdje weggeweest ook. Nu lang niet meer zo actief als toen.
Van af augustus 2009 zwangerschap dochter. Bijna 10 jaar. Maar zeer inactief. Wel zeer actief hier mee gedaan. Toevallig dacht ik net aan zwp. Onder de namen pnirmal knap penseel elmo pnirmal en weer pnirmal. Jup
Sinds mn eerste zwangerschap in 2005....zo’n 14 jaar dus.....met huidige account bijna 10 jaar.....niet heel actief, lees een beetje mee en reageer soms