klinkt misschien stom maar ergens 'fijn' dat er meer mensen zijn met problemen we zitten in ronde 27, vanaf maart 2014 bezig. Probleem zit in mijn eisprong, mijn ei groeit wel maar springt niet (persisterende follikel). Zie mijn handtekening, we hebben sinds sept 15 clomid en pregnyl wat redelijk werkt, maar tot nu toe niets. Volgende maand gaan we IUI doen met hormonen spuiten
Ja iedere iui zijn de uitslagen heel goed, op de eerste na dan.. Hoop ook echt dat het met iui zal lukken, al is het met de 6de en ook laatste iui. Zie wel op tegen eventueel IVF..
Bij nummer 1 ben ik 2,5 jaar onderweg geweest. Hadden net onze intake gehad bij fertiliteit. Nummer 2 in juli 2014 gestopt. Eind april 2015 een positieve test, nadat ik toch weer fertiliteit heb benaderd. Eindigde in een miskraam. In januari 2016 poging 3 bij fertiliteit. Onderzoeken gehad en geopereerd, heb een hydrosalpinx. Zou net starten met IUI met gonal-f. Had alles overboord gegooid en gedacht een zomer flink de bloemetjes buiten te zetten🙈 Testte ik onverwachts positief! Nog steeds begrijp ik niet hoe en wat. Zwanger worden kan hier, maar moet gewoon letterlijk flink de bodem raken en los gaan, voordat er hier wat blijft plakken. Nu hopen dat deze echt blijft plakken!