Hoe lang ben jij samen met je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik zit weer eens (heel wat) topics door te lezen hier. Daar gaat het over relatieproblemen, daar over Grrrrrr mannen, heel wat te lezen zo in ieder geval rond middernacht. Ik vroeg me opeens af hoe lang iedereen hier bij zijn/haar (zal meer haar zijn :)) partner is. Ik zal beginnen: ik ken mijn man 13,5 jaar, woon sinds 9 jaar met hem samen waarvan 8 jaar getrouwd, liefde op het eerste gezicht, nooit getwijfeld om uit elkaar te gaan of zo. Niet alle dagen rozegeur en maneschijn uiteraard, maar gewoon happy together. Ben benieuwd hoe lang jullie elkaar kennen!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ken 'm al heeeeeel lang, maar we zijn 'pas' 5 jaar en 3 maanden samen. ;) (op 17 december :p)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ken mijn man ongeveer 8,5 jaar, we hebben 7,5 jaar een relatie (naja...7,5 jaar geleden hebben we voor het eerste gezoent en bleven dat doen ;))
    We wonen 4,5 samen en zijn afgelopen maart getrouwd!

En nog steeds vind ik hem lief! (meestal dan :p)

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wij hebben 02-12-2002 `verkering` gekregen, dit heeft 3,5 jaar geduurd.. Op 02-04-2006 hebben we het uigemaakt omdat we uit elkaar waren gegroeid.. We waren beiden erg jong (ik 17 hij 19) toen we elkaar leerden kennen.. Ik wilde meer, samenwonen, kindjes, het hele huisje, boompje beestje verhaal.. Meneer wilde dat nog niet en doordat dit hem benauwde is er een afstand onstaan, waardoor we elkaar kwijt zijn geraakt.. Daarna op 02-04-2008 weer samen gekomen, precies 2 jaar na data uit elkaar te zijn gegaan.. Tussendoor wel contact gehad:p, maar verder niets.. Ik heb in die tijd mijn huis gekocht en vond he wel prima zo.. Doordat een kennis van ons zich op die dag van het leven heeft beroofd (30 jaar), zijn bij mijn vriend de bellen gaan rinkelen, gelukkig! Hij zag in dat alles in 1 seconde over kon zijn en gaf uiteindelijk toe aan zijn gevoelens, die van mij waren nooit verdwenen.. Het savond kreeg ik telefoon dat ie wilde praten en van het een kwam het ander.. Inmiddels alweer bijna 2 jaar samen.. Vorig jaar aug. is ie bij me komen inwonen.. We hebben het nu top samen en ben blij dat alles op zijn pootjes terech is gekomen.. En nu de bekroning van onze liefde: een beebje..

Een lang verhaal dus:)..

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik ken mijn lief ongeveer 4 jaar en we hebben nu op een maandje na 3 jaar een relatie. Na ongeveer 3 maanden zijn we al bij elkaar ingetrokken en sinds een half jaar zijn we samen de trotse papa en mama van een fantastisch zoontje. Ondertussen ben ik ook ten huwelijk gevraagd dus binnenkort, nou ja na een hele hoop centjes gespaard te hebben, mag ik hem mijn man noemen :D

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mijn vriend en ik hebben over een ruime 2 weken 10 jaar verkering :$! Dat klinkt wel heel lang altijd als ik eraan denk, maar als je het schrijft/typt lijkt het nog wel veel langer. Trouwen willen wij niet, we wonen wel alweer ruim 6 jaar samen.

Ik ken hem iets langer dan dat hij mij kent :). Ik wist namelijk door 'spionage' op school met vriendinnen namelijk al een hoop van hem. En hij kende mij dus wat later omdat we elkaar toen pas zijn gaan spreken en samen af gaan spreken.

Inmiddels hebben we samen 3 kinderen, en we houden nog altijd van elkaar. Wel soms een menings verschil, maar denk dat dat overal wel is. Verder gaat het bij ons gelukkig super :D!

7. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    @Amigo: Wat een mooi verhaal :)

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Leuk om te lezen allemaal. Ik denk nu al een half uur: NU ga ik naar bed.... manlief ligt al meer dan een uur te pitten hier op de bank en ik zit hier nóg!
    Morgen weer verder lezen, slaap lekker allemaal ;)

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij kennen elkaar zo'n 7 jaar. Waarvan we in Januari 6 jaar bij elkaar zijn. Afgelopen 1 December woonde we 3 jaar samen.
    Nog steeds even gelukkig met elkaar. En ja ach meningsverschillen komen overal voor. Ik zeg altijd maar zo, je moet in een relatie ook af en toe kunnen knallen. Om het daarna weer goed te maken ;)

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ksssst naar bed jij Chantal! ;) Ik moet er ook nodig in, mijn lief zit naar "the fly" te kijken.. Dat is dan wel weer een minpuntje aan hem, een groot zwak voor heeeeeuule slechte films hihi

@Kelly: Helemaal mee eens. Soms even lekker ruzie maken moet kunnen. De kunst is om het weer goed te kunnen maken samen en weer met elkaar door 1 deur te kunnen. Communicatie is te key :D

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

erg in gewikkeld hier ;)
    ik ken hem 10 jaar hij was een collega van mij stiefvader en kwam geregeld over de vloer. ik was 11 hij 21 dus niets bijzonders.
    ik kreeg verkering met een jongen heeft 14 maanden geduurd daarna lekker stappen met mijn nu vriend en de vriendengroep.
    ik kreeg weer verkering dat heeft 2 jaar geduurd en daarna een sms naar mijn vriend of hij nog wel eens ging stappen omdat ik er uit wilde (in de tijden van verkering geen contact gehad)
    hij ging niet meer naar de stad maar naar de kroeg en als ik mee wilde kon ik komen en ik kon gewoon blijven slapen.
    ik heb echt een super weekend gehad. de woensdag erop een sms met een verhaaltje dat hij een leuk weekend gehad had en dat hij de week erop zijn verjaardag vieren en hij het heel leuk zou vinden dat ik ook zou komen. na wat over en weer gesms de vraag of ik dan ook mee ging naar guns en roses de dag erna. ja goed en die 3 dagen naar het weekend het hoge woord eruit meneer was al 4 jaarlang gek op mij.
    ik ben vrijdags naar zijn verjaardag gegaan en zondags mee naar guns en bij het nummer november rain was het "aan" ;)
    3 weken later woonde we samen
    dit alles is nu 3,5 jaar geleden

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Michelle: ja ja, ik ga zo...
    Minpuntje hier: slapen op de bank, begint zo rond 22.30 meestal en dan kan ik EINDELIJK ook eens even internetten haha. Heb al een eigen laptop gevraagd voor onder de kerstboom maar er ligt nog niks onder, ja behalve de figuurtjes van de kerststal dan. Vanmiddag lag een van de koningen op Maria... had Charlotte mee liggen spelen... verzin je toch niet he. Oei, dit is zooooo offtopic. Ik ga nu echt naar bed, moet morgen werken, half 7 eruit :$
    Owja, wel nog even over het topic: ik ken mijn man een maandje langer dan dat ik iets met hem heb. Heb een maand op zijn telefoontje gewacht en dacht toen, stik erin, ik bel jou wel! Heb hem gevraagd mee te gaan eten (hij moest wel betalen :D) en vanaf toen weten jullie het al.

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Amfy: das inderdaad ingewikkeld, heb het 3x moeten lezen maar nu snap ik het. Is ook al laat, heb vierkante ogen van dit scherm.

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn man en ik zijn samen vanaf 25-04-2002. En we hebben elkaar een paar dagen ervoor pas leren kennen. :D
    En we zijn getrouwd op 18-05-2007.

15. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Whoeii! Die Maria toch hahaha:D
    Ga ook mijn bedje inn,

Slaap lekker you all!!

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Vanaf juli 2002 samen in juli 2004 verloofd en 21-01-2006 getrouwd. Hoop dat er nog veeeeeeel gezonde gelukkige jaren zal volgen met ons grote wonder Batuhan (en hopelijk toekomstige kindjes als het ons gehint is die te krijgen)

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wij zijn nu 3 jaar bij elkaar. 04-12-2006 kregen we wat. 18-3-2007 kregen we de sleutel van ons eerste huisje. We raakten toen onverwachts zwanger. Begin juni de sleutel van ons tweede huisje. 05-07-2008 werd ons zoontje geboren. Erg veel dus in 3 jaar tijd;)

18. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik ken mijn vriend nu zo'n 10 jaar, na 2 jaar een keer met elkaar gezoend, maar toen was ik eigenlijk helemaal gek van iemand anders.

Toen na een paar jaar weer gezoend en heeft hij deze eeuwige vrijgezel gestrikt. (volgens sommige werd ik die oude vrouw met 20 katten en elke maand een andere scharrel..;))
    Nu zijn we 5,5 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen.afgelopen jaar een huis gekocht en een prachtig meisje heeft zich bij ons samen gevoegd.poeh wat een mooi jaar!:)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    11 jaar, wonen bijna 5 jaar samen en anderhalf jaar getrouwd

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in 98 eerste zoen. toen elkaar tijdje niet gezien. met kerst 99 weer zoenen. en toen zo in april 2000 was het officieel hihi. vanaf mei 2001 half samenwonen (hij is millitair dus in het weekend was ie thuis dus ik er ook en doordeweeks was ik dan bij mijn ouders want is zo saai anders alleen he hihi.

2003 zijn we verloofd en getrouwd. en 2006 is ons meisje geboren en nu dit jaar ons manneke. nog steeds happy dus.

Deel Deze Pagina